Noen som har noen gøye og fine apper som følger graviditeten uke for uke? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Det er den jeg brukte med første også, syns den var fin da, så går vel for den igjen? Hehe. Men får se om noen har noen forsalg som er nyeBruker preglife, brukte den med 4 åringen. Og da får du vite ting om utviklingen når barnet er født også![]()

Sååå mange?Her har jeg samme som sist: preglife, preggers, helseoversikt og babyverden![]()
spørs om ikke jeg må ha fler enn 2 også. Har premom og nå helseoversikt 
har gått litt crazy. Litt irriterende med de utenlandske appene, noen er feil på svangerskapslenge i forhold til norsk standard så må jukse litt med datoene. Jeg syntes det veldig spennende å lese fakta og sånn om fosteret. Men fasinert av at den app sier fosteret nå er 0,5mm, en plass 1-3mm og 1 plass 4mm. Kanskje de lærde strides 
Jeg er nerd, elsker å vite ALT! Så litt info her og litt der. Elsker filmene til preglife, dagtekstene til babyverden og preggers er jo morsom med det den sammenligner babyen medSååå mange?spørs om ikke jeg må ha fler enn 2 også. Har premom og nå helseoversikt
![]()
Babyverden har vært gull etter fødsel og