Hvor lenge hovne bryst - baby?

Det jeg fikk beskjed om fra jordmor den gangen (2013), var at det faktisk var hovne kjertler og at det blir borte etter en liten stund. :)

Får håpe. Det SER så ubehagelig ut (jeg tenker bare på når man selv var type 11 og begynte få pupper. Det var jo ganske ømt..). Nå har hun begynt å lekke bittelitt væske også (bare sånn at det ser fuktig ut; blank væske).

Ser ut som det er på vei nedover; ser litt mindre hovent ut nå i alle fall :) (12 dager gammel)

Så bra! 12 dager allerede! Leste lissom nettopp at du var drittlei overtid ☺️♥️

På ene siden er det nesten borte nå :D

Og, ja; tiden går litt fortere når man ikke er høygravid på overtid... :P for hjelpes, det var trege dager gitt....

På ene siden er det nesten borte nå :D

Og, ja; tiden går litt fortere når man ikke er høygravid på overtid... :p for hjelpes, det var trege dager gitt....
Ja, det er sant! Da går tiden saaaakte!! Gikk 12 dager og ble satt i gang med førstemann. Men nummer to ble født 39+2. Håper på enda litt tidligere denne gangen, men tredje er jo ofte en luring, sååååå…
Gleder meg til å bli ferdig med fødsel og få ham inntil ☺️

Håper du koser deg maks med lille ♥️

Ja, det er sant! Da går tiden saaaakte!! Gikk 12 dager og ble satt i gang med førstemann. Men nummer to ble født 39+2. Håper på enda litt tidligere denne gangen, men tredje er jo ofte en luring, sååååå…
Gleder meg til å bli ferdig med fødsel og få ham inntil ☺️

Håper du koser deg maks med lille ♥️

Jeg gikk bare lengre og lengre med mine, haha...
Får håpe du i alle fall ikke trenger gå OVER denne gang, da :) Når er termin?
Er veldig herlig å ha dem på utsiden; men kjenner det tar på å være bekymret hele tiden. Selvsagt, jeg kan nå SJEKKE at hun lever enda (i magen kunne jeg dytte, men ikke være helt sikker før jeg evt fikk svar), men de er jo så små og hjelpesløse, er jo alltids redd for at de skal kveles eller.. alt mulig annet. ><

Jeg gikk bare lengre og lengre med mine, haha...
Får håpe du i alle fall ikke trenger gå OVER denne gang, da :) Når er termin?
Er veldig herlig å ha dem på utsiden; men kjenner det tar på å være bekymret hele tiden. Selvsagt, jeg kan nå SJEKKE at hun lever enda (i magen kunne jeg dytte, men ikke være helt sikker før jeg evt fikk svar), men de er jo så små og hjelpesløse, er jo alltids redd for at de skal kveles eller.. alt mulig annet. ><
Kjenner til den bekymringen, ja..! Det er veldig slitsomt ♥️ Og den varer i mange år, i mange forskjellige fasetter og nyanser. Lurer fortsatt innimellom på om snart 9-åringen lever på natten.. Altså.. ja.. :oops:
Termin er 11.12. TUL og 3DUL viser 7.12, samme som menstermin. Jeg håper å kunne føde siste uka i november :happy:

Kjenner til den bekymringen, ja..! Det er veldig slitsomt ♥️ Og den varer i mange år, i mange forskjellige fasetter og nyanser. Lurer fortsatt innimellom på om snart 9-åringen lever på natten.. Altså.. ja.. :oops:
Termin er 11.12. TUL og 3DUL viser 7.12, samme som menstermin. Jeg håper å kunne føde siste uka i november :happy:

Vel, jeg orker ikke sjekke til 12åringen lenger (for da vekker jeg bare), og fireåringen sjekker jeg bare til når jeg er på vei for å legge meg..
Men ja. Den sitter i..! Helt ekstremt når de er helt nye, også blir det heldigvis bedre og bedre. Men man blir veldig flink til å tenke seg alle mulige ting som kan skje. ><

Krysser fingrene for at du får føde i november, da ❤️:)

Back
Topp