Tok en nå, ca to timer etter forrige urinering. Dette er meny sine tester, samme test, la bare på sånt filter som finnes på tlf
Vis vedlegget 369167 Vis vedlegget 369168
Se der ja. Ser den er rosa

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok en nå, ca to timer etter forrige urinering. Dette er meny sine tester, samme test, la bare på sånt filter som finnes på tlf
Vis vedlegget 369167 Vis vedlegget 369168

Følte jeg såg antydning til en liten skygge, men det er nok bare hodet mitt. Uansett smalere enn igår, og det er vel negativt.
Ja det er det! både den igår og den i dag er rfsu.Er det rfsu-test?
Ja det er det! både den igår og den i dag er rfsu.
Jeg er skikkelig usikker nå. Tok ny test på morgenurin nå, og den var negativ. Svakt Positiv igår litt etter fristen. Er det fortsatt håp? Er akkurat 3 uker i dag i såfall, og det er en uke til mensen. Jeg blir stresset og lei meg, selv om jeg vet hva gynekologen såg på ultralyd (en egghule i livmoren og fortykkede slimhinner). Hva tenker dere? Kjenner hele dagen blir ødelagt nå
Du er jo fremdeles veldig tidlig! Jeg bruker ikke rfsu lengre, synes de gir så mye skyggestreker..
Kanskje vente et par dager og så teste igjen? Så spennende at gynekologen din så såpass mye på ul. Jeg var hos gyn ca 1,5 uke etter el, og han kunne se fortykkede slimhinner, som jo er ganske naturlig rett før mens. Ble forsinket med fire dager, han hadde et lurt smil da han sa at jeg skulle ta lerozol neste syklus, hvis det ikke var skjedd noe, da. Så kanskje han så noe mer, det vet jeg ikke.
Men, ja, kanskje vente t par dager og så prøve teste igjen?
Det er fortsatt veldig tidlig og tester er vel litt ulike med tanke på mengde fargestoff har jeg forstått. Så ikke mist motet, jeg skimter en strek på dagens test du la ut![]()
Jeg tror kanskje jeg skal slutte å teste nå og være fornøyd med testene jeg har fått. Kjenner jeg stresser litt mye med de selv om de er sterke å fine. Tror egentlig det går på at jeg ikke helt klarer å forstå vi fikk det til å klaffe.![]()
13 dpo i dag...
Den rosa er tidligtest, og den blå er vanlig. Håper jeg bare produserer hcg sent (det gjorde jeg i forrige svangerskap i alle fall.

Satser på det!![]()

Fra i går kveld og i dag morges. Syns de er ekstremt svake. Er ca 10 eller 11dpo