Seteleie

Doven

Andre møte med forumet
Flere som har baby i seteleie? Hvordan kjennes spark og klarer du å kjenne hvordan den ligger? Her er det et hardt hode høyt oppe som presser oppover som om han strekker seg og vond sparking i bekkenet. Kjennes ut som om han skal presse seg ut feil vei av og til :bored: Au! Håper han snur seg snart!:smiley-angelic001
 
Flere som har baby i seteleie? Hvordan kjennes spark og klarer du å kjenne hvordan den ligger? Her er det et hardt hode høyt oppe som presser oppover som om han strekker seg og vond sparking i bekkenet. Kjennes ut som om han skal presse seg ut feil vei av og til :bored: Au! Håper han snur seg snart!:smiley-angelic001
Min har snudd seg for bare noen få dager siden, men før det kjente jeg akkurat det du kjenner nå. Spark nedover i tissen og mot hoftene. Kjentes ut som at jeg fikk små knivstikk der nede. Det var ikke noe særlig. Får håpe småen i magen din snart snur seg. ❤️
 
Hun her lå i setelei når jeg var inn på ultralyd sist. Da var jeg ca 31 uker på vei. Ca en uke siden jeg var inn. Er usikker på om hun har snudd seg eller ikke nå:happy: litt vanskelig å kjenne syns jeg:joyful:
 
Min er også i seteleie, så skal tilbake om 2,5 uke for å sjekke igjen. Min forrige lå også i seteleie og han ble tatt med keisersnitt, så spennende å se hva han her vil :Heartblue sparkene kjennes nedover og føler noen ganger at hodet vil ut av magen :hilarious:
 
Tusta vår ligger i seteleie, ble bekreftet hos jordmor forrige uke med ultralyd ved 36+5, fikk hastetime på sykehuset dagen etter for enda en bekreftelse med ultralyd av lege pluss informasjon om hvilke valg vi har nå. Skal tilbake til sykehuset for ny ultralyd ved 37+5 og er ho fortsatt i seteleie avtaler vi planlagt keisersnitt som mest sannsynlig blir i uke 38 en gang
 
Har snudd seg fra tverrleie til seteleie (sett på ultralyd) og på kontroll uka etter var det forandring i bevegelsene. Da mente jordmor at hun lå i hodeleie.
Tok så vaksine, fikk feber dagen etter.. det skapte fullstendig rabalder i magen. Ganske sikker på at hun er tilbake til tverr eller seteleie :( er 37+1 og passe stressa over det.

Kjenner spark hovedsaklig ned mot hoften på ene siden. Noe presser hardt opp mot ribbeina på motsatt side. Så er det noe romstering nede ved blæra til tider :nailbiting: aner faktisk ikke hvordan hun ligger. Klarer ikke kjenne det :dead: men der føles til tider litt «tomt» nederst, så frykter tverrleie....
 
Har snudd seg fra tverrleie til seteleie (sett på ultralyd) og på kontroll uka etter var det forandring i bevegelsene. Da mente jordmor at hun lå i hodeleie.
Tok så vaksine, fikk feber dagen etter.. det skapte fullstendig rabalder i magen. Ganske sikker på at hun er tilbake til tverr eller seteleie :( er 37+1 og passe stressa over det.

Kjenner spark hovedsaklig ned mot hoften på ene siden. Noe presser hardt opp mot ribbeina på motsatt side. Så er det noe romstering nede ved blæra til tider :nailbiting: aner faktisk ikke hvordan hun ligger. Klarer ikke kjenne det :dead: men der føles til tider litt «tomt» nederst, så frykter tverrleie....

Det er helt likt her! Kjenner press ved hofte og motsatt side oppe ved ribben. Skal inn i morgen for ultralyd, da lege ikke klarte å fastsette leie.. blir greit å få det sjekket iallfall! <3
 
Det er helt likt her! Kjenner press ved hofte og motsatt side oppe ved ribben. Skal inn i morgen for ultralyd, da lege ikke klarte å fastsette leie.. blir greit å få det sjekket iallfall! <3

Her snudde hun seg selv :)
Hvordan gikk det med deg?
 
Back
Topp