Ønsker tips

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Nå er det 10 uker til planlagt keisersnitt og jeg har bestemt meg for å unne meg en ting i uka frem til fødsel. Det jeg har på listen så langt er:

☆ brynslaminering + manikyr (i forbindelse med konfirmasjon)

☆ fotmassasje

☆ farge + klipp hos frisør

☆ lunsj på restaurant med ei venninne

Trenger tips til resten av ukene:angelic:
På forhånd takk:)

I tillegg til fotmassasje - pedikyr/fotpleie.
Kino med mannen

Så koselig! :Heartred Kjempegod idé synes jeg. Men jeg klarer dessverre ikke å komme på noenting, tanken på egenpleie er litt langt unna for tida.

*Shopping-runde (ikke noe jeg foretrekker som gravid, men.. alle er i ulik form.. :) )
*Ansiktspleie/hudpleie på salong.
* om det er noe sykurs f.eks som arrangeres.

... Jeg prøvde tenke ut noe gøy, men fant ut at det er lite "gøy" man kan gjøre som gravid. Kanskje få med en gjeng på noe escape room, hvis du liker sånne ting.

*Shopping-runde (ikke noe jeg foretrekker som gravid, men.. alle er i ulik form.. :) )
*Ansiktspleie/hudpleie på salong.
* om det er noe sykurs f.eks som arrangeres.

... Jeg prøvde tenke ut noe gøy, men fant ut at det er lite "gøy" man kan gjøre som gravid. Kanskje få med en gjeng på noe escape room, hvis du liker sånne ting.
Jeg shopper helst på nett i disse dager:hilarious:

Ansiktspleie skal jeg skrive opp:D

Jeg shopper helst på nett i disse dager:hilarious:

Ansiktspleie skal jeg skrive opp:D

Jeg også, frister ikke egentlig å gå noe steder - men kunne jo hende du var i langt bedre form enn meg :P :P

Nå er det 10 uker til planlagt keisersnitt og jeg har bestemt meg for å unne meg en ting i uka frem til fødsel. Det jeg har på listen så langt er:

☆ brynslaminering + manikyr (i forbindelse med konfirmasjon)

☆ fotmassasje

☆ farge + klipp hos frisør

☆ lunsj på restaurant med ei venninne

Trenger tips til resten av ukene:angelic:
På forhånd takk:)
Å, så deilig! Jeg unnet meg fotbehandling/filing/pedikyr og synes det var utrolig deilig. Hvis du har råd, massasje? Jeg hadde tatt meg en tur til naprapat, men det er mer for helsas skyld og ikke for å «unne seg».

Jeg ville unnet meg gravidmassasje, ansiktspleie, masse tid med venner og partner, og sovet helt ellevilt masse:p

Fotpleie :)

Back
Topp