BABYBOK MED TO MAMMAER!?

Bkno8613792

Andre møte med forumet
Er det noen der ute som vet om det finnes babybøker typ babyjournalen, hvor det ikke konstant står skrevet mamma og PAPPA?

Vi er to mødre, så vi ønsker ikke en bok hvor det er veldig mye pappa-fokus.
 
Er det noen der ute som vet om det finnes babybøker typ babyjournalen, hvor det ikke konstant står skrevet mamma og PAPPA?

Vi er to mødre, så vi ønsker ikke en bok hvor det er veldig mye pappa-fokus.
Jeg vet ikke om det finnes akkurat slik, men når barnet blir litt større finnes det personlige bøker fra Min Beste Bok, der kan det velges mye forskjellig, også to mammaer eller pappaer tror jeg.
 
Tror de mener slik "fyll inn bok" :) rart det ikke finnes egentlig? o_O
Ja, eller med bare én forelder. Finnes jo en del av de også. Eller to pappaer for den saks skyld. Burde vært mulig å fylle inn benevnelse selv!
 
Er det noen der ute som vet om det finnes babybøker typ babyjournalen, hvor det ikke konstant står skrevet mamma og PAPPA?

Vi er to mødre, så vi ønsker ikke en bok hvor det er veldig mye pappa-fokus.


Ja! "Astrid Lindgrens verden, Boka om meg" fra Cappelen Damm. Der fyller man ikke inn mor og far, men "Mine foreldre heter..."
Veldig fin bok :happy:
 
Ja! "Astrid Lindgrens verden, Boka om meg" fra Cappelen Damm. Der fyller man ikke inn mor og far, men "Mine foreldre heter..."
Veldig fin bok :happy:
Halleluja!
Kona her hjemme føler på at det alltid står ‘han’ i papirer, og til og med helsevesenet sier han når vi har vært i kontakt med dem på tlf pga ulike spørsmål
 
Back
Topp