Kjedsomhet

JLAC

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Andre som kjeder seg og synes tiden går vanvittig sakte nå i ventetiden? Er i så dårlig form (symfyseløsning) så orker så og si ingenting, blir sittende på sofaen hele dagen, og føler hver time går så sakte og lei av å føle meg så ubrukelig. Føler meg også ganske ensom, er jo ikke mange å treffe, tar meg i å savne jobb. Gleder meg sånn til å få babyen ut!
 
Ja, jeg har store problemer med symfysen selv nå. Går fint de første timene fra jeg står opp, men etter et par timer får jeg store smerter og utover ettermiddagen og kvelden greier jeg nesten ikke gå.. Så når jeg har levert ungene i bhg og skole er det hjem og legge meg på sofaen, spise frokost og se på god morgen Norge, og så sovner jeg gjerne noen timer, og så ligger jeg på sofaen til jeg skal hente ungene igjen :meh: Tiden går jo så sakte da.. Vil bare føde nå for å bli kvitt smertene i kroppen :rolleyes::angelic:
 
Savner ikke jobb, savner ikke folk, men savner å bruke kroppen normalt. Og savner babyen min - for i mine øyne skulle hun ha kommet for to uker siden ><
 
Savner jobb, savner folk, savner å gå tur, savner å kunne snu meg i senga uten å hyle ut i smerte. Jeg er dritt lei og ensom og har begynt å gråte daglig. Og det hjelper ikke på at samboeren har masse prosjekter både på jobb og på huset. Men… dagene går, selv om de går sakte. God morgen Norge og frokost, noen timer med Frustrerte Fruer kun avbrutt når jeg må bevege meg litt. Altså sette på oppvaskmaskin, vaskemaskin, ta en dusj eller hente mat/drikke. VELDIG klar for å få ut denne ungen nå ja!
 
Savner jobb, savner folk, savner å gå tur, savner å kunne snu meg i senga uten å hyle ut i smerte. Jeg er dritt lei og ensom og har begynt å gråte daglig. Og det hjelper ikke på at samboeren har masse prosjekter både på jobb og på huset. Men… dagene går, selv om de går sakte. God morgen Norge og frokost, noen timer med Frustrerte Fruer kun avbrutt når jeg må bevege meg litt. Altså sette på oppvaskmaskin, vaskemaskin, ta en dusj eller hente mat/drikke. VELDIG klar for å få ut denne ungen nå ja!
Huff. Kjenner også at det går utover humøret her. Og at det er verre på dager der samboer jobber sent/er opptatt med andre ting på kveldene. Måtte tiden gå fort! Hvor lenge har du igjen til termin? :Heartred
 
Savner jobb, savner folk, savner å gå tur, savner å kunne snu meg i senga uten å hyle ut i smerte. Jeg er dritt lei og ensom og har begynt å gråte daglig. Og det hjelper ikke på at samboeren har masse prosjekter både på jobb og på huset. Men… dagene går, selv om de går sakte. God morgen Norge og frokost, noen timer med Frustrerte Fruer kun avbrutt når jeg må bevege meg litt. Altså sette på oppvaskmaskin, vaskemaskin, ta en dusj eller hente mat/drikke. VELDIG klar for å få ut denne ungen nå ja!

Uff, kjenner meg igjen. God klem til deg:Heartred

Tårene sitter laust i dag og eg eksploderte på treåringen tidligare pga ein liten bagatell... Savner folk å snakka med og savner å ha kroppen for meg sjøl. Hater at dette drar sånn ut og at ikkje kan få ver ei av dei som føder før termin og slepper å bli dritlei:banghead: Går brutalt utover psyken denne gongen i forhold til sist...
 
Huff. Kjenner også at det går utover humøret her. Og at det er verre på dager der samboer jobber sent/er opptatt med andre ting på kveldene. Måtte tiden gå fort! Hvor lenge har du igjen til termin? :Heartred
17 dager igjen til termin… håper lille vil komme litt før det… du da?
 
Uff, kjenner meg igjen. God klem til deg:Heartred

Tårene sitter laust i dag og eg eksploderte på treåringen tidligare pga ein liten bagatell... Savner folk å snakka med og savner å ha kroppen for meg sjøl. Hater at dette drar sånn ut og at ikkje kan få ver ei av dei som føder før termin og slepper å bli dritlei:banghead: Går brutalt utover psyken denne gongen i forhold til sist...
Off, jeg holdt på å si at det er bra vi er flere, men det synes jeg jo ikke på akkurat dette her. Hvor lenge har du igjen? Håper virkelig humøret mitt stabiliserer seg mer etter fødselen, selv om jeg har hørt rykter om det motsatte…
 
Off, jeg holdt på å si at det er bra vi er flere, men det synes jeg jo ikke på akkurat dette her. Hvor lenge har du igjen? Håper virkelig humøret mitt stabiliserer seg mer etter fødselen, selv om jeg har hørt rykter om det motsatte…

Termin på tirsdag. Mitt humør blir nok bedre etter fødsel, heldigvis. Håpar det same gjelder for deg. Er SÅ mykje bedre å ha baby på utsida og kunne kooose:love017
 
17 dager igjen til termin… håper lille vil komme litt før det… du da?
12 dager igjen! Får håpe humøret og formen kommer seg etter fødsel. Jeg har også vært litt bekymret for at det dårlige humøret vedvarer. Syns det er verre enn forrige gang jeg også, men da var det jo anledning til å kose seg med samboer og besøk av venner på ettermiddagene, som det er mindre muligheter for nå som vi og "alle" har barn fra før.
 
Kjenner på en blanding. Formen er så sykt dårlig at jeg knapt får gjort noe husarbeid. Sliter med å holde meg våken og sliter med å strekke til for minste lillegull. Så sånn sett går tiden veldig sakte, nå som jeg nærmer meg termin og forhåpentligvis mer energi (må føde først, da)

Samtidig kjenner jeg på en viss form for panikk, fordi jeg ikke har hatt (alene)tid nok til å få fikset ting som jeg gjerne vil ha klart, samt mentalt forberede meg på det som skal skje.

Men mest av alt utålmodig, for jeg vet jeg ikke kommer i mål sånn som formen er og da kan jeg like gjerne bli ferdig.
 
Back
Topp