Tips for å skjule graviditet?

Bitteliten22

Forelsket i forumet
Desemberskattene 2024
Jeg er gravid, 7+2 i dag, og ønsker å skjule graviditeten en god stund til.
Skal straks på høstferie med familie, og har bl.a ei søster som er veldig observant! Er det noen som har gode unnskyldninger på lur for hvorfor jeg er så sliten hele tiden og må takke nei til et glass vin osv? xsmile2

Kanskje du kan si at du har en urinveisinfeksjon eller lignende og går på antibiotika? Man skal jo helst ikke drikke når man tar det.
Eventuelt kjøp inn en flaske eller to med alkoholfri vin og hell over i vanlige vinflasker :p

Antibiotika-kur? Jeg ble i hvertfall sliten og uggen av å ta det, husker ikke om man kan drikke vin med det, men du kan si det ikke faller i smak. Evt ha i glasset og ta til leppene uten å drikke, bytte med mannen, men det blir kanskje litt mer styr :rolleyes::hilarious:

DET var lurt!! Jeg å blir dårlig av antibiotika! Sist fikk jeg mer gravidsymptomer enn det jeg har nå :eek: kvalm, trøtt, magesmerter,.

Jeg måtte ta det pga en kvise, så trenger ikke være en stor grunn for å spise det.

jeg prøvde meg med alkoholfri vin, slipte vekk stedene med prosent og der set står ‘non alkohol’, men vinen var så gul..

Jeg er gravid, 7+2 i dag, og ønsker å skjule graviditeten en god stund til.
Skal straks på høstferie med familie, og har bl.a ei søster som er veldig observant! Er det noen som har gode unnskyldninger på lur for hvorfor jeg er så sliten hele tiden og må takke nei til et glass vin osv? xsmile2

Jeg tror at dersom du kommer med forklaringer hele tiden på hvorfor du er sliten, så er du i alle fall avslørt. Ville nok heller snudd på det og spurt søsteren din om alt mulig og fått henne til å fokusere på seg selv. Spørre henne om personlige ting du vet om henne eller du kan spørre «hvordan går det EGENTLIG med deg?», eller «hva synes du om alle de som mener man blir magnetisk av vaksinen», eller «hva tror du skjer med boligrenten fremover», eller andre ting å spørre andre om.

Så lenge et menneske er fokusert på å forklare og prate, så klarer de som regel ikke å fokusere på det andre menneske.

Mtp på alkohol: pleier du å drikke vin? Pleier du å ta med egen vin? Kjøp alkoholfritt på polet. De har mange gode. Pg de smaker helt likt som vin med alkohol. Så kan du helle over på en vanlig flaske med skrukork.

Sant det Xenalita sier om å ikke fokusere for mye på å forklare hvorfor du er sliten og ikke drikker vin kan virke mer mistenksomt. Ville ikke sagt noe med mindre noen spør. Det er ikke sikkert de merker du er så sliten som du tror, men vinen er litt verre hvis dere pleier å dele på vinen, ellers er skjult alkoholfritt en mulighet ja :P

Takk for tips, har faktisk ikke tenkt over det før at det kan virke mer mistenksomt jo mer jeg unnskylder!:nailbiting:

Når det gjelder vinen må jeg nok prøve meg på en antibiotika-løgn tror jeg:p Ingen av oss som drikker mye, men vi pleier liksom å ta et glass for å kose oss i ferier og sånn. Og denne gangen er vi hos henne så da er det hun som «spanderer» vin.. Tror i allefall det blir mistenksomt hvis jeg plutselig stiller med egen flaske, som jeg i tillegg ikke deler av!:p

Back
Topp