Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den vaskes i maskin, men syns det så så praktisk ut å kunne skylle den opp og vri opp uten å ta på denJeg har prøvd div før jeg brukte jiff blant annet mopper som har lignet på dette og min erfaring er STYR unna, de tørker ikke opp støv, rusk eller noe, bare flytter rundt på dritten. Jiff sine mikrofiber mopper har vasket langt bedre en disse type moppene jeg har vært borti, + veldig enkelt og greit p hive mokrofiber klut delen i vaskemaskina når den er brukt.
For all del mulig det finner noe som er bedre enn jiff, men har veldig dårlig erfaring med disse moppene som har slike løse tråder, ikke står det noe om eller er vist noe om hvordan man får rengjort selve mopp delen, om ikke den kan tas av å vaskes i oppvaskmaskin ville jeg I allefall styrt unna.
jeg har litt sånn noia mot skitne kluter 
Den vaskes i maskin, men syns det så så praktisk ut å kunne skylle den opp og vri opp uten å ta på denjeg har litt sånn noia mot skitne kluter
![]()

Det er det jeg også har gjort, har mange jiff microfiberkluter til gulv, å så bytter jeg ofte vaskevann om jeg skal vaske mye,evnt bruker jeg sprayflaske med utblandet gulvvaskemiddel i om jeg vare skal vaske litt;-)Om du synes det er ekkelt å vri om brukt klut så anbefaler jeg deg heller å gå til innkjøp av flere vaskekluter!Selv har jeg typ 15 microfiberkluter til gulv, slik jeg slipper å dyppe skitne ned i bøtten igjen. Blir veldig dyrt om man skal kjøpe 15 jif kluter da, men finnes andre alternativer. tror mine er kjøpt på norengros
jeg kjører samme opplegg med alle vaskekluter![]()
Kjøp heller sånn her: https://www.europris.no/p-pedalmoppesett-150-cm-60-cm-117033
Og en liten Haug med mopper til. Nyvaskede fukter du lett før du tar de på moppen. Når den er møkkete, så tar du den av, hiver til vask og tar på ny. Gjenta til du er ferdig vasket.