37 uker ! Let the waiting game begin!

Herlig at du er i såpass god form i alle fall!
Det er ikke jeg.. Og da blir man litt ekstra utålmodig :p Kunne godt gå en stund til om jeg bare var i god form!

Får håpe for din del at lille holder seg der litt til. Jeg regner ikke med å gå mer enn kanskje en uke, halvannen til, men får jo se. De er ikke så gode på å la seg planlegge på dagen, disse små. :p
Ja, jeg er veldig takknemlig for å ha såpass enkle svangerskap! Med førstemann var jeg bare glad for å gå på overtid da jeg satt og leste til eksamener som jeg hadde da han var 1 mnd gammel, og hver dag han ble inne i magen var en ekstra dag å lese på
Med nr to var jeg nok litt mer utålmodig, men der ble jeg satt igang én uke etter termin.
Nå tenker jeg at jeg gjerne vil at han skal holde seg inne til etter konfirmasjonen, slik at jeg får tid til å ordne til det og slik at storebror får all oppmerksomhet på dagen sin. Men straks konfirmasjonen er over kan han gjerne komme så kjapt som mulig!

Men jeg forstår veldig godt at dere som har diverse plager ønsker at fødselen nå etter uke 37 starter snarest mulig! Det blir spennende å lese her i gruppen fremover nå! Og ettersom folk begynner å føde, blir det nok mer virkelig for meg også at det nærmer seg at jeg sitter med han i armene! ❤️
 
37+3 og hadde til i går ingen som helst tegn til modning, men så startet det i går kveld med smerter nederst i magen, og i dag har jeg løs mage og fortsatt typ modningsrier i fleng.

Dette er første dagen jeg har følt på å ikke kunne gjøre hva jeg vil pga formen sålangt i svangerskapet.

Hadde siste arbeidsdag på fredag, så nå skal jeg egentlig bare kose meg litt hjemme og komme i ordning :happy:
 
Ja, jeg er veldig takknemlig for å ha såpass enkle svangerskap! Med førstemann var jeg bare glad for å gå på overtid da jeg satt og leste til eksamener som jeg hadde da han var 1 mnd gammel, og hver dag han ble inne i magen var en ekstra dag å lese på
Med nr to var jeg nok litt mer utålmodig, men der ble jeg satt igang én uke etter termin.
Nå tenker jeg at jeg gjerne vil at han skal holde seg inne til etter konfirmasjonen, slik at jeg får tid til å ordne til det og slik at storebror får all oppmerksomhet på dagen sin. Men straks konfirmasjonen er over kan han gjerne komme så kjapt som mulig!

Men jeg forstår veldig godt at dere som har diverse plager ønsker at fødselen nå etter uke 37 starter snarest mulig! Det blir spennende å lese her i gruppen fremover nå! Og ettersom folk begynner å føde, blir det nok mer virkelig for meg også at det nærmer seg at jeg sitter med han i armene! ❤️

Er gode indikasjoner for deg i alle fall, for å få gå på overtid på nytt. :) Så får håpe dere får unnagjort alt som skal til, først. Her har jeg jo ingenting jeg må gjøre. Annet enn å få ut babyen; for jeg er ikke i fysisk form til å gjøre så mye annet egentlig. Men har masse Grey's igjen å se, så har vel nok å finne på likevel... :p
 
Hurra! Gratulerer! :Heartpink Er 37+3 i dag, så akkurat 3 uker til termin! Skal på vekstkontroll på onsdag da han låg +20 over gjennomsnitt for ca 2 uker siden. De snakka om kanskje igangsetting før termin dersom han vokser mer enn 20%. Jeg fikk panikk for induksjon der og da, men nå har jeg stappa i meg masse sjokolade og håper han har lagt på seg så godt at vi slipper overtid hvertfall :dance008
Haha, nei tror egentlig ikke de kommer til å sette meg i gang. Formen er rævva, jeg sover dårlig, klarer nesten ikke gå o er stuegulvet engang pga bekkensmerter, men kjenner ikke til noe modning nei.. men må si han har vært sykt mye mer aktiv siste dagene enn ellers i svangerskapet. Jeg håper han prøver å svømme ut! Er såååå klar for å få han i hendene mine, selv om jeg vet han har det trygt og godt i magen

Svømme ut, ja :p
Haha. Får håpe de bestemmer seg for å komme selv, i alle fall. Og helst snart :p
 
36+2 her nå, så har bestilt ankomst en gang mellom fredag og slutten av uke 38:hilarious::wacky:
Har hatt ganske intense "menskramper" ganske sammenhengende med små pauser i 2 døgn nå. Ikke noe blod, men kraftige kynnere. Skal på kontroll i morgen, så regner med de sjekker ståa da:happy:
 
35+2 i dag, så et par uker igjen! Hyppige kynnere for tiden og tidvis mensmurringer. :) Lille åler og styrer mye inni magen, ribbeina mine får jammen gjennomgå om dagen.
Alt innkjøp av utstyr og klær er klart, samt barnerom er ferdig, eneste som mangler er å pakke fødebaggen, det skal jeg få gjort ila de to neste ukene mens sambo er offshore.

Håper tiden fremover går fort, det gledes til å møte deg prinsen vår. Bare vent til pappa er kommet hjem, så kan du komme anytime fra 27/9!:rolleyes:
 
Har hatt litt murringer de siste dagene, og kynnerene har blitt litt sterkere - sånn at jeg faktisk kjenner noen av dem. Men ellers er det ikke så mye. :p
Har tatt en alvorsprat med magen, da. x)

Blir spennende å se når det skjer noe... Kan være de neste dagene eller om 3 uker:rolleyes:
 
Vel, hvis jeg går halvannen uke, så har jeg gått lenger enn tidligere. Så.. maks to uker tipper jeg. Håper på mindre enn en :p

Ja, vi får nå sjå når lille tutta har bestemt seg for å komme ut:joyful:
 
35+3 og hatt skikkelige hyppige og harde kynnere. Dessverre og heldigvis bare kynnere, selv om de varer i ca et minutt og kommer hyppig. Roer seg når jeg slapper av en stund. Men har likevel besluttet at nå skal jeg snart pakke fødebag, og ha mye sex fremover i håp om litt modning. Eventuelt at jeg bare skal bli så lei av sex at jeg ikke savner det under renselsen :hilarious: neida. Jeg forventer at jeg ikke blir å føde en dag før 39+0, så kan ikke si jeg venter noe særlig enda.
 
35+3 og hatt skikkelige hyppige og harde kynnere. Dessverre og heldigvis bare kynnere, selv om de varer i ca et minutt og kommer hyppig. Roer seg når jeg slapper av en stund. Men har likevel besluttet at nå skal jeg snart pakke fødebag, og ha mye sex fremover i håp om litt modning. Eventuelt at jeg bare skal bli så lei av sex at jeg ikke savner det under renselsen :hilarious: neida. Jeg forventer at jeg ikke blir å føde en dag før 39+0, så kan ikke si jeg venter noe særlig enda.

Kjedelig med såpass tøffe kynnere, når man vet de ikke er "verdt" så mye ><
Er greit å være godt forberedt på å gå en stund, da. :)
 
Svømme ut, ja :p
Haha. Får håpe de bestemmer seg for å komme selv, i alle fall. Og helst snart :p
Hadde jo vært fint om de svømte ut :hilarious: Er ganske dritlei.. men det skjer noe når man er rundt 37 uker.. man forventer liksom at nå kan det skje!! Men jeg tror ikke det blir noe mye før termin. Bare vææær så snill lille venn, ikke drøy til over termin daaa:smiley-angelic001
 
Hadde jo vært fint om de svømte ut :hilarious: Er ganske dritlei.. men det skjer noe når man er rundt 37 uker.. man forventer liksom at nå kan det skje!! Men jeg tror ikke det blir noe mye før termin. Bare vææær så snill lille venn, ikke drøy til over termin daaa:smiley-angelic001

Ja, blir litt det. Men 37 uker er jo EGENTLIG bare da man 'ikke lenger prematur'. 38 uker er vel egentlig mer innenfor 'nå skjer det når som helst'. Statistisk sett.
Men man er så leiii når man kommer hit :p
 
Da var det endelig min tur til å bikke 37+0! Spent på tiden fremover nå. Samboer kommer hjem fra sjøen på mandag, og vi er veldig klare for å møte den lille :rolleyes:
 
Da var det endelig min tur til å bikke 37+0! Spent på tiden fremover nå. Samboer kommer hjem fra sjøen på mandag, og vi er veldig klare for å møte den lille :rolleyes:

Hurra for 37 uker! :))
 
37+0 :smiley-bounce012
Jeg trodde helt ærlig ikke at jeg skulle bli lei. Jeg trodde ikke det gikk an for meg, fordi jeg ikke kjenner på at det er tungt. Magen er stor, men ikke tung. Men det er jo fordi jeg er så stillesittende i løpet av dagen. Og jeg er jo møkk lei av å ha vondt overalt, pga nerve i klem og hyppige og vonde kynnere hele veien. Men jeg trodde altså ikke jeg skulle bli lei av å være gravid. Men NÅ. Nå er det på tide at lille venn kommer ut så mor får beveget seg litt igjen. Jeg sover dårlig på natta, jeg får vondt uansett hva jeg gjør, bare det å gå over gulvet her hjemme er en anstrengelse. Jeg har ikke matlyst i det hele tatt. Nei, lille skatt, nå skal du få komme ut når du er klar. For jeg begynner å bli veldig klar i hvertfall:hilarious:
 
Jeg?
Nei!
Ikke i det hele tatt.
Jeg er snart på vei til å grave meg ned i et hull eller noe.
Huff :hilarious::hilarious::hilarious: Det er så typisk at nå som du mest forventer det skal skje tidlig så skjer det ikke tidlig :yuck: Jaja, nå er du max på overtid da i forhold til tidligere så forhåpentligvis skjer det noe snart!
 
Back
Topp