Planlagt keisersnitt og forkjølelse..

Millamin

Flørter med forumet
Jeg skal ha et planlagt keisersnitt førstkommende tirsdag og våknet typisk nok i dag med forkjølelse, tett i bihulene og vond hals:hungover: Er det noen som har erfaring med å gjennomføre keisersnitt når man er forkjølet? Jeg er bekymret for at det kommer til å bli utsatt, jeg vil være 39+5 den dagen keisersnittet skal utføres så jeg kan jo ikke vente så veldig mye lenger heller.
 
Var forkjølet under mitt forrige keisersnitt. De tok en blodprøve dagen før som viste forhøyet CRP, så de måtta ta en til dagen etter, og så lenge CRP'en ikke var gådd enda mer opp så kunne de operere.
 
Ville tatt en coronatest så snart det er mulig, så du i alle fall får den avkreftet. Ellers, så.. ikke mulig å ringe føden og høre? Regner med det uansett kan være litt ekstra, med Covid på toppen av alt.
 
Vet ikke hvor du skal føde? På A-HUS får man føde med Covid-19 vet jeg, men vet ikke om man får lov å ha med ledsager? Har du blitt testet for Covid-19? Ville nok hatt papirer på at det ikke var det:)

Masse lykke til med ks:Heartred Min tur nå på mandag:happy:
 
Var forkjølet under mitt forrige keisersnitt. De tok en blodprøve dagen før som viste forhøyet CRP, så de måtta ta en til dagen etter, og så lenge CRP'en ikke var gådd enda mer opp så kunne de operere.

Ok, så bra å høre :) jeg skal ta rutinemessige blodprøver på mandag så da sjekker de vel CRP da. Satser på at jeg føler meg bedre til tirsdag! :)
 
Ville tatt en coronatest så snart det er mulig, så du i alle fall får den avkreftet. Ellers, så.. ikke mulig å ringe føden og høre? Regner med det uansett kan være litt ekstra, med Covid på toppen av alt.

Jeg skal ta coronatest på mandag, det er rutine før innleggelse ved sykehuset jeg skal ha keisersnitt på. Så satser jeg på at den er negativ :)
 
Vet ikke hvor du skal føde? På A-HUS får man føde med Covid-19 vet jeg, men vet ikke om man får lov å ha med ledsager? Har du blitt testet for Covid-19? Ville nok hatt papirer på at det ikke var det:)

Masse lykke til med ks:Heartred Min tur nå på mandag:happy:

Dette er på Ullevål :) Jeg skal testes for corona rutinemessig før innleggelsen på mandag, så da får jeg det forhåpentligvis avkreftet. Mannen min og sønnen min er også forkjølet og mannen min er fullvaksinert og jeg har fått 1.dose, så jeg tror dette bare er en vanlig forkjølelse, men sikker kan man jo ikke være.. Man får nok ikke ha med ledsager hvis man har covid..
Åh, masse lykke til du også! Tenk at det bare er et par dager til! :)
 
Jeg skal ta coronatest på mandag, det er rutine før innleggelse ved sykehuset jeg skal ha keisersnitt på. Så satser jeg på at den er negativ :)

Da får vi håpe den er negativ i alle fall! Er sikkert bare forkjølelse, men tenkte de antagelig ville ha det skriftlig uansett. :)
 
Ok, så bra å høre :) jeg skal ta rutinemessige blodprøver på mandag så da sjekker de vel CRP da. Satser på at jeg føler meg bedre til tirsdag! :)
Ja, de sjekker det, og sikkert alt annet som kan påvirke operasjonen :) Lykke til, håper du er bedre til tirsdag!
 
Dette er på Ullevål :) Jeg skal testes for corona rutinemessig før innleggelsen på mandag, så da får jeg det forhåpentligvis avkreftet. Mannen min og sønnen min er også forkjølet og mannen min er fullvaksinert og jeg har fått 1.dose, så jeg tror dette bare er en vanlig forkjølelse, men sikker kan man jo ikke være.. Man får nok ikke ha med ledsager hvis man har covid..

Åh, masse lykke til du også! Tenk at det bare er et par dager til! :)

Åja, men det kan det hende de gjør på A-hus også!? Det vet jeg faktisk ikke:)

Man kan fint være smittet på tross av man er vaksinert..fullvaksinert jeg også, men håper det kun er en forkjølelse dere har i hus:Heartred

Jo, takk for det:Heartred Ikke mange timene igjen til jeg får møte miniprinsen i magen:dummy:
 
Back
Topp