Truser!

Skinnylatte

Betatt av forumet
Yes, det spørres om så mangt her inne, så here goes;
Har du tips til truser (til deg selv -ikke barn ;)) som ikke gir så synlige streker?! Tar gjerne i mot produktnavn i typ hipster ish kategorien (orker ikke at noe sklir up in the business!) -og gjerne mer spesifikt enn «de fra Lindex» :p
Sier på forhånd takk, jeg! :D

Men noen som ikke er hipster? Jeg synes de stikker langt oppi hele tiden. Jeg fant noen på cubuc som ble solgt ut med en gang men de tar ikke inn mer.

Men noen som ikke er hipster? Jeg synes de stikker langt oppi hele tiden. Jeg fant noen på cubuc som ble solgt ut med en gang men de tar ikke inn mer.

Hmm… typisk at ting man liker forsvinner. Nei, man må liksom treffe litt på størrelse for at det skal holde seg på plass… og det er jo ikke alltid like lett!

Hmm… typisk at ting man liker forsvinner. Nei, man må liksom treffe litt på størrelse for at det skal holde seg på plass… og det er jo ikke alltid like lett!
Jeg synes det er vanskelig med brief. Føler de altid forsvinner oppi uansett. Heldigvis klarte jeg å kjøpe flere truser og sports bh før de forsvant. Men de varer jo ikke evig.

Back
Topp