Kakaoo
Elsker forumet
Oktoberfruene 2018
❤️Mailykke 2022❤️
Pumpkin Bumps 2025
♡Novemberhjerter 2025♡
Noen andre turnusarbeidere her? Hvordan er planen deres i fht å fortsette i turnus? Går dere natt?
Jeg trives veldig med turnus (natt, kveld, helg og dager), men lurer på hvor lenge jeg greier vaktene, spesielt natt og kanskje kveld. Sist gang jeg var gravid (jobbet bare dag) ble jeg veldig trøtt og sliten så det hendte jeg la meg 20:30... Så lurer på hvordan det blir denne gangen. Vil ikke slutte med det for tidlig, i tillegg til at jeg trives best med turnus så blir det jo ganske åpenbart hvorfor jeg plutselig ikke har vakter
Jeg trives veldig med turnus (natt, kveld, helg og dager), men lurer på hvor lenge jeg greier vaktene, spesielt natt og kanskje kveld. Sist gang jeg var gravid (jobbet bare dag) ble jeg veldig trøtt og sliten så det hendte jeg la meg 20:30... Så lurer på hvordan det blir denne gangen. Vil ikke slutte med det for tidlig, i tillegg til at jeg trives best med turnus så blir det jo ganske åpenbart hvorfor jeg plutselig ikke har vakter
. Hvor tidlig gir du beskjed til lederen din?
han er litt for flink til å forsnakke seg til at jeg vil gi beskjed helt enda. Vil helst vente til jeg har vært på TUL i uke 9, men om vaktene blir et problem før er det litt dumt, det trengs også opplæring av noen for å dekke min turnus så vil jo gi lengst mulig tid for det også… enn du?
trives godt med nattevakter, men er kun 2 på jobb og ofte kaos. Kunne ikke tenkt meg å gå over på dag heller, ikke lett