Svar på Hcg prøve

-Mammatil3-

Elsker forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Fikk svar nettopp, 2600. Veldig spent på mandag, håååper det stiger som det skal ❤️ Andre som har målt?

Jeg målte fredag forrige uke og nå på mandag. 4+2 hadde jeg 1300, 4+5 hadde jeg 5200.

Hvor langt var du på vei ved første måling?

Jeg målte fredag forrige uke og nå på mandag. 4+2 hadde jeg 1300, 4+5 hadde jeg 5200.

Hvor langt var du på vei ved første måling?
Målte første gang igår, da var jeg 5+0:happy:

Jeg målte 5+2, da var den på 19000, og 5+4 var den på 34000 :happy:
Oi, er ikke det ganske høyt? Eller er min lav kanskje?:wacky: Du hadde veldig fin stigning da❤️

Jeg målte 5+2, da var den på 19000, og 5+4 var den på 34000 :happy:
Da har du ca samme tall som meg :) Ved fordobling vil jeg ha 10400 på 5+0 og da 20800 5+2. Høyt, men innenfor i tabellene. Her har jeg virkelig nilest:hilarious:

Da har du ca samme tall som meg :) Ved fordobling vil jeg ha 10400 på 5+0 og da 20800 5+2. Høyt, men innenfor i tabellene. Her har jeg virkelig nilest:hilarious:

Har vært litt nilesing her også:rolleyes: Er tvilling selv, så ved svangerskap er det alltid en "frykt" for at det skal være to:wacky: men satser på at det kun er en den gangen her også:dummy1:

Har vært litt nilesing her også:rolleyes: Er tvilling selv, så ved svangerskap er det alltid en "frykt" for at det skal være to:wacky: men satser på at det kun er en den gangen her også:dummy1:
Da er jo mitt nivå veldig lavt ifht deres :wideyed: Men ja, det kan variere veldig mye, det viktigste er jo stigningen. Spent på svaret jeg får på tirsdag, nervepirrende. Når mitt var 2600 på torsdag, hva burde det ligge på på mandag da?

Da er jo mitt nivå veldig lavt ifht deres :wideyed: Men ja, det kan variere veldig mye, det viktigste er jo stigningen. Spent på svaret jeg får på tirsdag, nervepirrende. Når mitt var 2600 på torsdag, hva burde det ligge på på mandag da?
Det er veldig store variasjoner, så ut i fra tabellen her har du helt normale tall :) Hvis hCG dobles hver 48.time skal du da altså ha ca 5200 på lørdag og 10400 på mandag.Screenshot_20210904-120936.png

Hei! Jeg tok hcg prøve 14dpo og hadde 129 og 16dpo 248 ♥️ Fin stigning men ganske lavt iforhold til dere

Det er veldig store variasjoner, så ut i fra tabellen her har du helt normale tall :) Hvis hCG dobles hver 48.time skal du da altså ha ca 5200 på lørdag og 10400 på mandag.Vis vedlegget 365020

tusen takk for svar, da håper jeg virkelig den stiger som den skal ❤️

Det er veldig store variasjoner, så ut i fra tabellen her har du helt normale tall :) Hvis hCG dobles hver 48.time skal du da altså ha ca 5200 på lørdag og 10400 på mandag.Vis vedlegget 365020
Fikk svar idag på dagens prøve, den er på 5400…

Jeg har lest att uke 5 er mellom 18-7340 så din er jo kjempebra ❤️
Jamen det er stigningen som er viktigst.. 91 timer mellom testene mine, da burde stigningen vært mer mener jeg .. har sendt meld til legen min:shy:

Jamen det er stigningen som er viktigst.. 91 timer mellom testene mine, da burde stigningen vært mer mener jeg .. har sendt meld til legen min:shy:
Skjønner det.. men trur ikke du trenger å bekymre deg. Alle er forskjellige og ikke hos alle stiger hcg like fort. De første 10 ukene skjer det forholdsvis små forandringer..

Fikk svar idag på dagens prøve, den er på 5400…
Det var ikke helt som håpet, men det er ikke alle som har fordobling hver 48.time. Håper alt egentlig bare står helt bra til ♥️

Det var ikke helt som håpet, men det er ikke alle som har fordobling hver 48.time. Håper alt egentlig bare står helt bra til ♥️
Nei leste på nettet at de som har over 1200 i verdi har en fordoblingstid på 72 timer. Ligger jeg innafor da? Mtp at det er 91 timer mellom testene. Er så dårlig i matte at det er flaut :p

Nei leste på nettet at de som har over 1200 i verdi har en fordoblingstid på 72 timer. Ligger jeg innafor da? Mtp at det er 91 timer mellom testene. Er så dårlig i matte at det er flaut :p
Det er nok helt innenfor :D Det skal gå veien, dette her!

Back
Topp