Søsken

-Mammatil3-

Elsker forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Har dere barn fra før? Eventuelt hvor mange? Og hvor mange år?

Dette blir vår nr 4 :angelic:

har en jente 2010, en gutt 2015 og en jente 2017. Morsomt hvis nr 4 blir gutt :p

Har ett barn fra før og han er 2,5år, født 03.01.19 :dummy:
Har også ett himmelbarn som ble født 21.04.21 :dummy1:

så dette blir nr 2 (3) :happy:

Så kjekt at vi er mange flerbarnsmødre her ❤️ Syns det er litt skummelt å annonsere at vi skal ha nr 4 liksom.. føler det er så mye :p men bryr meg egentlig ikke om hva andre måtte mene ❤️

Jeg har en jente fra før som er født i 2018. En som er veldig klar for å bli storesøster, så håper virkelig det går hele veien denne gangen❤️

Dette blir mitt andre, samboers første barn. Jeg har en datter fra tidligere forhold født i 2010 :) veldig spent på hva slags søskenforhold de får med så stor aldersforskjell!

Vi har en gutt født august 2020 så det blir to ganske tette om dette går veien:love7

Dette blir vår andre. Har ei fra før født våren 2020 ❤️

Dette blir vår #4 har en fra november 2018, tvillinger fra april 2020 (hvor vi desverre mistet ene etter 1døgn ❤️)

så gleder meg til å forhåpentligvis få så full bil som jeg alltid drømte om ❤️

Andre barn, har ei jente som ble født januar 2020. Personlig syns jeg det er ekstremt skremmende å tenke på at jeg får mindre tid med ho :Heartred men vi er også klare for at ho skal få et søsken.

Er det flere med separasjonsangst her inne?

Dette blir nummer tre. Jeg har en gutt født i 2015 og en jente født i 2017 fra før.

Andre barn, har ei jente som ble født januar 2020. Personlig syns jeg det er ekstremt skremmende å tenke på at jeg får mindre tid med ho :Heartred men vi er også klare for at ho skal få et søsken.

Er det flere med separasjonsangst her inne?
Sånn følte jeg det også når min 2015 gutt var 5 mnd og testen lyste gravid. Tenkte veldig mye på det. Men når minste frøkna kom så forsto jeg fort at det ikke var noe problem ❤️❤️

Har en gutt født i 2010, jente født i 2011 og jente født i 2015 :) så det blir nr 4 for meg, samboer har ingen fra før, så blir hannes første:)

Har ei jente født juli 2020 fra før❤ vi er klare for lillesøster eller lillebror! Relativt tette om dette går riktig vei ❤

Har ei jente født juli 2020 fra før❤ vi er klare for lillesøster eller lillebror! Relativt tette om dette går riktig vei ❤

Jeg har en gutt på ett, spent hvordan det blir med to tette! Håper du på ei jente siden de blir så tette? Mannen mener det hadde vært gull om de begge er gutter :dontknow

Det hadde vært gøy å få en gutt, mer for at vi vil kun ha 2 barn :) men jeg har veldig stor følelse av at det er ei jente som har begynt å spire ❤ tiden vil vise

Det hadde vært gøy å få en gutt, mer for at vi vil kun ha 2 barn :) men jeg har veldig stor følelse av at det er ei jente som har begynt å spire ❤ tiden vil vise

Så spennende at du har en følelse allerede! Jeg fikk veldig tidlig guttefølelse sist, og det stemte, men ingen følelse her ennå

Back
Topp