Maibarn22
Blir kjent med forumet
Ja! Morgen urinfår prøve igjen om en dag eller to!
![]()
Syns den så veldig lik ut som min den dagen jeg fikk 2-3 uker på clearblue!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Morgen urinfår prøve igjen om en dag eller to!
![]()

Min erfaring med RFSU er at de ikke er like sensitive som babyplan sine feks. Jeg fikk negativ rfsu, men svak babyplan. Så at du faktisk får strek på den er ett veldig godt tegnSier forsiktig takkog håper det stemmer!
Syns den så veldig lik ut som min den dagen jeg fikk 2-3 uker på clearblue!Så en veldig svak strek, men akkurat nok til å ville dobbeltsjekke med clearblue! Jeg ville prøvd igjen i kveld
![]()
tok babyplan sin i går - som jeg tror er 25 ml/u følsomhet. Den var hvit som snøen
Oi har du? Hva skal det ha seg da...æsj, ja håper på at den sitter denne gangen!!
![]()
Men hva var dpo hos deg da da? Er jo bare 8 dpo. Vil en clearblue gi svar i det heletatt da?tok babyplan sin i går - som jeg tror er 25 ml/u følsomhet. Den var hvit som snøen
![]()

Wææ! Sluttet på p-piller 29. juli. Tror EL var rundt 8-9.august. Tok test i dag og jaggu….
Testet med clear blue. En tidlig test og en digital
Aaaner ikke når termin er men tipper mai?![]()
Velkommen
Tusen takk!!Det stemmer nok bra med MaiVelkommen
![]()
Håper det holder hele veien
Gratulerer!Wææ! Sluttet på p-piller 29. juli. Tror EL var rundt 8-9.august. Tok test i dag og jaggu….
Testet med clear blue. En tidlig test og en digital
Aaaner ikke når termin er men tipper mai?![]()
termin 2 maiÅh! Takk! Og gratulerer selvGratulerer!Jeg hadde knall positiv eggløsningstest 8 august, og er 4+4 nå. Mine tester ble akkurat like som dine
termin 2 mai
Så spennende.
Nei det betyr at befruktningen skjedde for 1-2 uker siden. Så plusser du på 2. da er du i 4 ukeÅh! Takk! Og gratulerer selvSå spennende.
Siden testen sier gravid 1-2 uker, betyr det 1-2 uker på vei?![]()
Nei det betyr at befruktningen skjedde for 1-2 uker siden. Så plusser du på 2. da er du i 4 ukelast ned appen Preglife, så kan du følge med på ukene der
![]()
Ja jeg synes de så veldig positive utEr idag 11 dpo, ikm fredag. Tatt disse testene idag. Er de positive??

Fult forståeligTusen takk! Helt nytt for meg det her, mye rare spørsmål. Skal laste ned appen![]()
Veldig positiveEr idag 11 dpo, ikm fredag. Tatt disse testene idag. Er de positive??