Jeg syns ikke testene blir særlig mye sterkere, men prøver å ikke tenke for mye over det .. lettere sagt enn gjort

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tror det har en sammenheng med hvor mye HCG man produserer, så noen har vel lavere enn andre? Men 1-2 viser jo at befruktningen skjedde for 1-2 uker sidenHerregud jeg klarte ikke vente. Fortsatt bare 1-2men i følge termin kalkulator er jeg 4+2, så den skal vel stemme da? Kan aldri huske jeg var så bekymra som dette i de 3 andre svangerskapene
Jeg er likJeg syns ikke testene blir særlig mye sterkere, men prøver å ikke tenke for mye over det .. lettere sagt enn gjort![]()

ja sant, vi hadde sex 6 august. Fikk knall positiv eggløsningstest 8 august. Og det er 16 dager siden 6 august. Så alt stemmer jo hahaTror det har en sammenheng med hvor mye HCG man produserer, så noen har vel lavere enn andre? Men 1-2 viser jo at befruktningen skjedde for 1-2 uker siden![]()
Ja, det er jo egentlig hull i hodetRart hvordan vi fungerer, vi fortsetter å teste ETTER vi har fått positiv test![]()

Da var du nok ikke langt i fra å ha 2-3 når du tok digital sistja sant, vi hadde sex 6 august. Fikk knall positiv eggløsningstest 8 august. Og det er 16 dager siden 6 august. Så alt stemmer jo haha
Ja tenker hadde jeg ventet til feks torsdag så hadde den blitt 2-3Da var du nok ikke langt i fra å ha 2-3 når du tok digital sist![]()
Ja, det tror jeg ogsåJa tenker hadde jeg ventet til feks torsdag så hadde den blitt 2-3![]()
Kjenner jeg meg selv rett så kjøper jeg nok en 2-pk med digital på torsdagJa, det tror jeg også![]()
Jeg har lovt meg selv å ikke kjøpe flere tester denne gangenKjenner jeg meg selv rett så kjøper jeg nok en 2-pk med digital på torsdag![]()
Jaaaa, det kan duJeg har lovt meg selv å ikke kjøpe flere tester denne gangenmen kan bruke opp de 2 stavtestene og digital som jeg har liggende
![]()
Hei
8 dpo idag og klarte ikke vente med test. Tatt rfsu tidlig test. Ser dere en strek?![]()
håper sånn jeg kan melde meg inn her!!
![]()
Tok du denne på mårran i dag?Jaaa. Sånn var min og, bare med babyplan tester. Sier forsiktig gratulererHei
8 dpo idag og klarte ikke vente med test. Tatt rfsu tidlig test. Ser dere en strek?![]()
![]()
Hei
![]()

Jeg vil si jeg hadde tolket den som to streker jaTok du denne på mårran i dag?
får prøve igjen om en dag eller to! Ser strek, men jeg har desverre fått slike med rfsu flere ganger, uten å være gravid. Håper uansett det er spire med deg! Lykke til![]()
æsj, ja håper på at den sitter denne gangen!! 
Jaaa. Sånn var min og, bare med babyplan tester. Sier forsiktig gratulerer![]()
og håper det stemmer!