Andre som er vanvittig trøtte?

JLAC

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Har vært trøtt hele svangerskapet, men synes det har tatt av litt i det siste. Er 30 uker nå. Sover lett 9-10 timer på natten, men likevel føles det som jeg kunne sovnet store deler av dagen, og trenger minimum 1 lur. I går sovnet jeg kl 1900 og sov til kl 0900 dagen etterpå.. har bitte litt lav hb og jern, men ikke mye, og tar jerntilskudd. Har ferie nå, men spent på retur på jobb til uken.. :angelic:
 
Ja, jeg er også veldig trøtt. Kunne sovet døgnet rundt. Har også lavt jern, men tar tilskudd.
 
Den største trettperioden var i 1. trimester, da kunne jeg lett sovne av hvor som helst og sov oftest 12-14 timer om natten. Har mye behov for kvile og søvn for tiden, men ikke like mye som i begynnelsen av svangerskapet. For tiden trenger jeg også minst 1 lur om dagen for å fungere og kan gjerne sove 10-12 timer, men klarer aldri å sove så lenge sammenhengende pga. smerter i ryggen, våkner opp for å tisse eller bare at jeg våkner opp og ikke klarer å sovne igjen. Sliter endel med «pregnancy insomnia» og har vært kjempe slitsomt de siste månedene å ikke få noe sammenhengene, uforstyrret søvno_O Har gode og dårlige dager da, så setter stor pris på de nettene jeg klarer å sove 6-8 timer sammenhengene :smiley-angelic001
 
Motsatt her, sliter veldig med å sove :hungover:
Legger meg rundt 22-23 men sovner ikke før 02-03. Så står jeg opp med ungene tidlig.
Blir noen ganger veldig trøtt i 20:00 tiden men det går fort over så er jeg lys våken. :wtf:
 
Kan slite med å sovne OG gå rundt og være trøtt og sliten hele døgnet. Men er mest sliten, ikke trøtt slik at jeg SOVNER overalt..
 
Jeg er definitivt mer sliten enn vanlig nå. Som regel tar jeg meg en lur på ettermiddagen når mannen går ut på tur med barnet vårt. Selv om jeg er kjempetrøtt kan jeg noen ganger slite med å sovne og det har aldri vært et problem for meg tidligere.
 
Ja! Ekstremt trøtt igjen! Tror det startet i sommer, da måtte jeg plutselig ha meg en lur midt på dagen igjen, sånn som jeg holdt på i 1.tri. Men nå er det mer sammensatt: Jeg blir plutselig kjempetrøtt på kvelden, men sliter med å sovne. Så våkner jeg gjerne relativt tidlig fordi jeg må på do og får ikke sove igjen etterpå. Så blir jeg plutselig trøtt igjen i sånn 12-tiden på dagen, men får ikke sove da heller. En sjelden gang klarer jeg å tvinge meg selv i søvn i løpet av dagen, men vanligvis går jeg bare rundt som en zombie :hungover:
 
Motsatt her, sliter veldig med å sove :hungover:
Legger meg rundt 22-23 men sovner ikke før 02-03. Så står jeg opp med ungene tidlig.
Blir noen ganger veldig trøtt i 20:00 tiden men det går fort over så er jeg lys våken. :wtf:

Samme her:schocked028:coffee
 
Jeg er både trøtt og sliten kjenner jeg. Får ikke gjort det jeg skal her hjemme, annet enn å ta vare på ettåringen. Kjenner det tærer litt på, og at jeg gruer meg til den første tiden etter fødsel hvor jeg må ta igjen alt jeg ikke rakk fordi jeg var sliten. Altså, det skjer jo ikke! Jeg skal nyte det aller siste barnet mitt, så får det bare være et evig kaos her hjemme.
 
Jeg er både trøtt og sliten kjenner jeg. Får ikke gjort det jeg skal her hjemme, annet enn å ta vare på ettåringen. Kjenner det tærer litt på, og at jeg gruer meg til den første tiden etter fødsel hvor jeg må ta igjen alt jeg ikke rakk fordi jeg var sliten. Altså, det skjer jo ikke! Jeg skal nyte det aller siste barnet mitt, så får det bare være et evig kaos her hjemme.
Sånn tenker jeg og, dette er siste permisjon, da skal jeg bare nyte og gjøre det jeg har lyst til :p Sist gang drev jeg mye med rydding og styring, det skal jeg ikke gidde så mye av denne gangen :rolleyes: Men med en mann som drar på jobb kl 06, og kommer hjem 16:30, og vi har 1 barn som skal i bhg og 2 på skolen om mårran samt middag om ettermiddagen, får jeg vel nok styr og stress å styre med alene denne gangen også :arghh::hilarious:
 
Sånn tenker jeg og, dette er siste permisjon, da skal jeg bare nyte og gjøre det jeg har lyst til :p Sist gang drev jeg mye med rydding og styring, det skal jeg ikke gidde så mye av denne gangen :rolleyes: Men med en mann som drar på jobb kl 06, og kommer hjem 16:30, og vi har 1 barn som skal i bhg og 2 på skolen om mårran samt middag om ettermiddagen, får jeg vel nok styr og stress å styre med alene denne gangen også :arghh::hilarious:
Blir nok mye sånn her også er jeg redd. Har én hjemme, én i bhg og én på skole. Så får ikke hvilt med mindre de to minste sover samtidig (når baby er født), og det i seg selv kan jo bli tøft nok. Men satser på at jeg klarer å presse meg litt på slutten nå, så jeg i det minste får pakket bort det som er for smått, kommet ajour på vaskerommet og kanskje kastet litt. Så får resten bare være, for barseltiden skal nytes så godt det lar seg gjøre, selv om det nok blir litt strevsomt.
 
Blir nok mye sånn her også er jeg redd. Har én hjemme, én i bhg og én på skole. Så får ikke hvilt med mindre de to minste sover samtidig (når baby er født), og det i seg selv kan jo bli tøft nok. Men satser på at jeg klarer å presse meg litt på slutten nå, så jeg i det minste får pakket bort det som er for smått, kommet ajour på vaskerommet og kanskje kastet litt. Så får resten bare være, for barseltiden skal nytes så godt det lar seg gjøre, selv om det nok blir litt strevsomt.
Uff det høres veldig slitsomt ut :rolleyes: Når skal den du har hjemme nå i bhg? Hihi ajour på vaskerommet kommer jeg aldri, fylles opp fortere enn jeg får unna :meh::hilarious:
 
Uff det høres veldig slitsomt ut :rolleyes: Når skal den du har hjemme nå i bhg? Hihi ajour på vaskerommet kommer jeg aldri, fylles opp fortere enn jeg får unna :meh::hilarious:
Er sånn her også, men får jeg i det minste unna for små ytterklær som har ligget i kø før vask i evigheter, så kan de pakkes bort. :D samme med tepper og sengetøy, slik at det kanskje er mulig å ta unna underveis. Mulig optimistisk men :hilarious:
Hun blir nok søkt inn til neste august, så det blir spennende. Håper jeg overlever :laughing002
 
Er sånn her også, men får jeg i det minste unna for små ytterklær som har ligget i kø før vask i evigheter, så kan de pakkes bort. :D samme med tepper og sengetøy, slik at det kanskje er mulig å ta unna underveis. Mulig optimistisk men :hilarious:
Hun blir nok søkt inn til neste august, så det blir spennende. Håper jeg overlever :laughing002
Hehe jeg har også masse sånt som ligger i kø for vask :hilarious::hilarious: Tenker alltid at jeg må få starta på den køa, men så er det alltid den «vanlige» vasken som må tas først :rolleyes:
Såpass ja, blir hjemme med to barn nå du :rolleyes: Det går jo sikkert fint da, dere kommer vel fort inn i en rutine som passer dere :D
 
Jeg også har blitt merkbart mer trøtt den siste uken. Jeg har måttet skru opp nivået på jerntabletter da jeg fikk beskjed om at det hadde sunket enda mer til tross for at jeg har gått på tilskudd siden uke 15. Håper det blir en merkbar endring av det :D

Ellers er det bare siste etappe som tapper meg for energi :rolleyes:
 
Merker jeg er veldig sliten. Får melkesyre av å gjøre minimalt, og det til og med i skuldrene og nedover armene. :wideyed:
 
Back
Topp