Premature rier uke 32, innlagt på føden

Millamin

Flørter med forumet
Hei alle damer!

Jeg har blitt innlagt på føden på grunn av premature rier som startet i dag tidlig. Jeg har fått lungemodningssprøyte nummer én og ligger med riehemmende drypp, så forhåpentligvis klarer de å stoppe riene slik at lillebror holder seg inne i magen litt lenger:Heartblue Men legen sa at det er åpning og livmorhalsen er avflatet slik at riene påvirker livmorhalsen. Er det noen her som har erfaring med premature rier? Stoppet de opp slik at babyen kom til termin eller kom babyen for tidlig? Gikk alt bra med babyen?
 
Har ingen erfaring med premature rier, dessverre, men håper der går bra med deg og at riene stopper opp, så lille holder seg inne noen uker til:Heartred
 
Krysser fingrene for at han holder seg inne litt til :Heartred
 
Tusen takk for gode ord, jeg krysser fingrene for det, det er litt tidlig for han å komme helt ennå:Heartblue

Håper riene gir seg og at han blir inne en liten stund til, er ennå litt tidlig:Heartred
 
Sier som de andre over her , håper riene gir så
lille gutt blir inne en stund til❤️
Nevøen min ble født i uke 31 , søsteren min fikk premature rier , de rakk og gi lungemodningssprøyter , men det stoppet ikke. Han er i dag en aktiv og frisk to åring ❤️❤️
Masse lykke til ❤️
 
Sier som de andre over her , håper riene gir så
lille gutt blir inne en stund til❤️
Nevøen min ble født i uke 31 , søsteren min fikk premature rier , de rakk og gi lungemodningssprøyter , men det stoppet ikke. Han er i dag en aktiv og frisk to åring ❤️❤️
Masse lykke til ❤️

Tusen takk!! :Heartpink Så godt å høre at alt gikk bra med nevøen din til tross for at han kom tidlig :) Jeg krysser fingrene for at lillebror holder seg inne litt til, men det er oppmuntrende å høre at ting kan gå bra dersom han allikevel skulle komme snart:love7
 
Krysser fingrene for at den lille holder seg inne litt til ❤️ Jeg er selv født to måneder for tidlig, og er frisk og rask :)
 
Sender mange gode tanker og varme klemmer! Håper de blir dempet og at babyen holder seg inni magehuset så lenge det går, lykke til :Heartred:Heartred
 
Sniker

Fødte uke 27, innlagt uke 26 av samme grunn som deg. Avflatet (8 mm) og litt åpen. Gikk 5 dager før jeg fødte.

Alt bra etter forholdene :) Hun er nå 3 år. I uke 32 var hun av all pustestøtte og måtte bare gå opp i vekt før hjemreise uke 34.
 
Oi! Håper de greier holde lille inne litt til ❤️
Null erfaring selv. Fødte uke 35 med første, men da var lille 2770g og veldig ferdig. Så sent prøver man ikke stoppe fødselen heller, så..
 
Tusen takk!! :Heartpink Så godt å høre at alt gikk bra med nevøen din til tross for at han kom tidlig :) Jeg krysser fingrene for at lillebror holder seg inne litt til, men det er oppmuntrende å høre at ting kan gå bra dersom han allikevel skulle komme snart:love7
Ja alt gikk bra med han , de hadde god oppfølging fra sykehuset etter de kom hjem også. Så søsteren min har følt seg veldig trygg i prosessen ❤️
Jeg er selv født i uke 26 , for da 33 år siden, og den gang gikk det også bra❤️
Så jeg krysser fingrene for at babyen din holder seg inne en god stund til , og at alt går bra ❤️
 
Sniker

Fødte uke 27, innlagt uke 26 av samme grunn som deg. Avflatet (8 mm) og litt åpen. Gikk 5 dager før jeg fødte.

Alt bra etter forholdene :) Hun er nå 3 år. I uke 32 var hun av all pustestøtte og måtte bare gå opp i vekt før hjemreise uke 34.
Hva veide hun da hun kom til verden ?
 
Hvordan går det med deg?:Heartblue
 
Jeg var inn og ut av sykehuset med premature rier med nr. 2. Fikk rihemmende drypp og lungemodningssprøyte osv. og det funket.
Fikk reise hjem igjen etter fem dager, og tok brincanyl frem til uke 37. 5 dager etter at jeg stoppet med dem kom hun :joyful:

Krysser fingrene for deg :cat:
 
Back
Topp