Fast føde

❤☆Mamma til william☆❤

Blir kjent med forumet
Hei
Lurte på om noen her inne har vært borti -
Eg har en herlige liten gutt på 4mnd og 2 uker som vi har begynt å gi fast føde til ,bare litt får morsmelk som hoved ernæring , har nyligt lagt merke til at det er mindre avføring kan ta dager før det kommer noe han tisser godt å fiser spm er , er det normalt noen som har tips?
Hilsen førstegangs mamma ❤
 
Hei
Lurte på om noen her inne har vært borti -
Eg har en herlige liten gutt på 4mnd og 2 uker som vi har begynt å gi fast føde til ,bare litt får morsmelk som hoved ernæring , har nyligt lagt merke til at det er mindre avføring kan ta dager før det kommer noe han tisser godt å fiser spm er , er det normalt noen som har tips?
Hilsen førstegangs mamma ❤
Ja det er helt vanlig. Mine brukte tid på å venne seg til maten. Tarmene er ikke vant til sånn mat. Nå er han 5 mnd og det har begynt å løsne litt nå. Men kunne gå flere dager mellom bleiene, og det var gjerne litt hardt som kom ut i starten.
 
Samma her, tok 4-5 dager. Det kan være at det går tregere med enkelte typer grøt om det er det dere gir, kan evt prøve en annen type om det ikke går seg til.
 
Kan også gi litt sviskemos for og hjelpe til litt. Her å går det noen dager mellom vær bæsj.
 
Kan også gi litt sviskemos for og hjelpe til litt. Her å går det noen dager mellom vær bæsj.
Vi ga sviskemos fra vi begynte med grøt. Men var fortsatt hardt. Så sluttet vi med mos på ferien, og der var plutselig bæsjen tilbake til normal:wideyed: Så vi har rett og slett sluttet med sviske :hilarious:
 
Vi ga sviskemos fra vi begynte med grøt. Men var fortsatt hardt. Så sluttet vi med mos på ferien, og der var plutselig bæsjen tilbake til normal:wideyed: Så vi har rett og slett sluttet med sviske :hilarious:
Hadde samme effekt av aprikos på storebror, da stoppet det opp. Selv om det liksom skal virke motsatt
 
Back
Topp