Jeg prøver for tiden å få mitt tredje barn. Det er en del spenning knyttet til det syns jeg siden dette barnet vil ha en annen far og vi vet jo ikke engang med sikkerhet om han kan få barn. Det hjelper jo ikke oddsen vår at jeg er 37 og han 41 heller, så vi ser på dette som vår siste sjanse og vil ikke prøve over alt for lang tid. Men noe som ødelegger mye av gleden med prøvingen denne gangen, unntatt negative tester og tr såklart, er at jeg har psoriasis av en såpass alvorlig grad at jeg må gå på cellegift. Den måtte jeg slutte på fordi det kan gi fødselsskader og nå har jeg mistet helt kontroll på utslettet og det er både fysisk og psykisk utmattende. Mine forrige to svangerskap gjorde at alt utslett forsvant for en periode, men da hadde jeg ikke en liten brøkdel av det jeg har nå. Er det noen andre her inne som har vært i samme situasjon? Ble utslettet borte selv om det var mye? Hvordan taklet du utslettet mens du prøvde?

Ved siste store utbrudd, i etterkant av siste fødsel, var jeg sykmeldt i ett år etter permisjonen var over, da jeg hverken kunne stå/gå eller bruke hendene. Føtter og hender var bare som store åpne sår, i tillegg til flekker over store deler av kroppen ellers også. Møkkasykdom