Hvor gamle er dere?

Eplefrø

Betatt av forumet
Marshmallows 2022
Nærmest pinlig, men jeg fylte 38 år i år. Med to barn fra tidligere ekteskap, og ny samboer som også gjerne ønsker et barn til. Så tenkte jeg at; Jah, da venter vi ikke et par år til. :p

Mine to andre er 8 og 10 og har fryktelig lyst på en liten bror eller søster. Positiv test i går etter SA i april, så jeg hååper vi får gleden av å fortelle dem det om noen uker.

Hvordan er det med dere? Alder, tidligere barn og alder i mellom? Bare meg som nærmer med pensjonisttilværelse? :woot:
Med så mange år i mellom så føles det som første gang, jeg leser meg opp som om jeg aldri før har vært gravid. Men det gledes, veldig.
Skummelt med en rimelig fersk SA, men krysser fingre.

Fun fact; Har forresten en liten nevø på 3 år som spurte for noen uker siden, om tante skulle få bebi snart. Min bror svarer han. "Nei, tante er AAAALT for gammel for å få bebi.";);)

Not. :cool:
 
Jeg blir 27 i år og akkurat funnet ut at jeg venter nummer 3 i rekken. ❤
Dette er min forlovedes andre barn, da første er fra et tidligere forhold.

Barna er født i 2014 og 2019 Blir litt aldersforskjell mellom eldste og minste, var vell derfor vi ønsket å gjøre familien komplett nå så ikke forskjellen ble mye større. Vil at de skal få litt glede av hverandre!❤
 
Så gøy! Håper det går veien for dere :gen014

Jeg er 25 år, har et barn på snart 5 fra tidligere forhold. Ny samboer for snart 3 år siden. Han har ingen barn fra før men ønsker seg veldig! Vi har prøvd i et år nå og endelig fått det til! :Heartred Blir litt over 5 år i mellom barna om frøet holder seg til termin!

Du er ikke den eneste som leser seg opp om dagen, føles ut som en evighet siden jeg hadde en baby sist så :laughing001
 
Jeg blir 27 i år og akkurat funnet ut at jeg venter nummer 3 i rekken. ❤
Dette er min forlovedes andre barn, da første er fra et tidligere forhold.

Barna er født i 2014 og 2019 Blir litt aldersforskjell mellom eldste og minste, var vell derfor vi ønsket å gjøre familien komplett nå så ikke forskjellen ble mye større. Vil at de skal få litt glede av hverandre!❤

Det blir helt perfekt det. ❤️❤️
 
Så gøy! Håper det går veien for dere :gen014

Jeg er 25 år, har et barn på snart 5 fra tidligere forhold. Ny samboer for snart 3 år siden. Han har ingen barn fra før men ønsker seg veldig! Vi har prøvd i et år nå og endelig fått det til! :Heartred Blir litt over 5 år i mellom barna om frøet holder seg til termin!

Du er ikke den eneste som leser seg opp om dagen, føles ut som en evighet siden jeg hadde en baby sist så :laughing001


Så veldig koselig! ❤️Gratulerer så masse!
 
Både jeg og samboere er 30 år, ingen av oss har barn fra før. Vi har prøvd noen måneder, men dette er første periode som resulterer i graviditet :Heartred Jeg er ekstremt spent og usikker på alt! :hilarious: Håper bare dette holder til mål :happy:
 
Både jeg og samboere er 30 år, ingen av oss har barn fra før. Vi har prøvd noen måneder, men dette er første periode som resulterer i graviditet :Heartred Jeg er ekstremt spent og usikker på alt! :hilarious: Håper bare dette holder til mål :happy:

Gratulerer så veldig mye. ❤️
 
Så gøy! Håper det går veien for dere :gen014

Jeg er 25 år, har et barn på snart 5 fra tidligere forhold. Ny samboer for snart 3 år siden. Han har ingen barn fra før men ønsker seg veldig! Vi har prøvd i et år nå og endelig fått det til! :Heartred Blir litt over 5 år i mellom barna om frøet holder seg til termin!

Du er ikke den eneste som leser seg opp om dagen, føles ut som en evighet siden jeg hadde en baby sist så :laughing001

Rotete skrevet i mitt innlegg, samboeren min ønsker seg barn, ikke et barn til, han har ingen, bare mine.
 
Jeg og mannen er like gammel, 31 år xsmile5
Fikk første da jeg var 25 år
Andre da jeg var 29 år
Tredje kommer når jeg er fylt 32 år
Planer om en fjerde før jeg og sambo fyller 35 år:smiley-bounce012
 
Venter vårt andre barn, 27 år (straks 28). Vår første kom i 2020 :Heartred
 
je er 31 år og gubben er 34år. je har ei fra et tidligere forhold og hu blir 9år, også har je og gubben ei på 7år og gravid med nr 3 nå:)
så det blir litt over 7 år mellom minste jinta og baby her :):Heartred
 
Hyggelig å høre deres historier:Heartpink
Jeg er 33 år og har en datter på 10 år fra et tidligere forhold. Nåværende samboer og jeg har en felles datter på 3 år, og etter 1 MA og 3 SA håper vi spiren sitter løpet ut denne gangen.
 
Både jeg og mannen er 31 år. Vi venter nr. 2. Litt skrekkblandet fryd dette her, da det første året med førstemann var alt annet enn en dans på roser. Hvis alt går veien nå, blir han akkurat 3,5 år når han blir storebror. Håper at ting blir mye lettere denne gangen!❤️
 
Nærmest pinlig, men jeg fylte 38 år i år. Med to barn fra tidligere ekteskap, og ny samboer som også gjerne ønsker et barn til. Så tenkte jeg at; Jah, da venter vi ikke et par år til. :p

Mine to andre er 8 og 10 og har fryktelig lyst på en liten bror eller søster. Positiv test i går etter SA i april, så jeg hååper vi får gleden av å fortelle dem det om noen uker.

Hvordan er det med dere? Alder, tidligere barn og alder i mellom? Bare meg som nærmer med pensjonisttilværelse? :woot:
Med så mange år i mellom så føles det som første gang, jeg leser meg opp som om jeg aldri før har vært gravid. Men det gledes, veldig.
Skummelt med en rimelig fersk SA, men krysser fingre.

Fun fact; Har forresten en liten nevø på 3 år som spurte for noen uker siden, om tante skulle få bebi snart. Min bror svarer han. "Nei, tante er AAAALT for gammel for å få bebi.";);)

Not. :cool:
Sniker fra januar:happy: er 38år jeg og. Trodde jeg var ferdig med dette da storebror er 17,5…meeeen så møter man jo en ny som ikke har barn :happy090
 
Back
Topp