Ja var og tok den i dag, men ble beroliget med hjerteslag på tul i dag også![]()
klarte de å måle på deg? På meg bekreftet de hjerteslag men kunne ikke måle enda, da var jeg 5+6
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja var og tok den i dag, men ble beroliget med hjerteslag på tul i dag også![]()
Nei bare bekreftetklarte de å måle på deg? På meg bekreftet de hjerteslag men kunne ikke måle enda, da var jeg 5+6
Noen som er flinke på hcg?
19 dpo 2592
21 dpo 6291
25 dpo 21701
Det har jo steget. Men har det steget nok? Hvis det skal dobles hver 48 time bør det være høyere? Overtenker alt. Ny prøve på ons
Syns ikke du skal stresse sånn med målingene jegNoen som er flinke på hcg?
19 dpo 2592
21 dpo 6291
25 dpo 21701
Det har jo steget. Men har det steget nok? Hvis det skal dobles hver 48 time bør det være høyere? Overtenker alt. Ny prøve på ons
Pga blødninger nå og tidligere sa og ma så stresser jeg nok litt ekstra. Klarer ikke la væreSyns ikke du skal stresse sånn med målingene jegTipper legen, eller kroppen hadde sagt i fra om ting ikke var greit! NYT- du er gravid NÅ
![]()
Jeg hadde mye blødninger i 1trim. Så veit følelsen- men man må bare lære seg å slappe avPga blødninger nå og tidligere sa og ma så stresser jeg nok litt ekstra. Klarer ikke la væreMen som du sier, jeg er jo gravid. Må bare prøve å slappe litt av, ikke alltid så enkelt
![]()

Åh fantastisk! Herlig økning6900 på første måling og 13000 på andre![]()
Ugh, tok blodprøve 13 dpo, og fikk svar i dag. Den var bare på 19. skal ta ny i morgen, men dette blir ei grusom helg. Følte kanskje 19 var veldig lavt? Eller?
Ikke nødvendigvis
Mange som ikke tester positivt før ikm eller over og 13dpo er vel for de med gjennomsnittlig syklus i nærheten av ikm. Det viktigste er at den stigerHvor langt har du kommet nå?
![]()
Ugh, tok blodprøve 13 dpo, og fikk svar i dag. Den var bare på 19. skal ta ny i morgen, men dette blir ei grusom helg. Følte kanskje 19 var veldig lavt? Eller?

Ikke nødvendigvis. Hcg er ekstremt individuelt, spesielt så tidlig! Det er doblingstiden som er viktig! Men det forklarer selvfølgelig hvorfor cbd sier 1-2 fremdeles. Selv med perfekt doblingstid så har ikke hcgen rukket å stige så mye. Det betyr ikke at noe som helst er galt![]()
Ja, når hun sa 19 så forsto jeg jo ihvertfall den digitale! Men tenker sålenge det fortsatt står 1-2 så må det vel være positivt da, for hvis det synker fra 19, blir vel den fort negativ kanskje?
Årh, men takk! Hun helsesekretærer var negativ, så jeg ble kjemperedd!

Stemmer! Hvis den synker så blir den raskt negativ. Ikke legg så mye vekt på hva helsesekretæren sier. De er dyktige til det de driver med, men de har ikke noen utdannelse innen tolkning av analysesvar. Hcg skal aldri sees på alene, man må alltid vurdere økningen.krysser fingrene for at du får en fin økning!
![]()

Hvor lenge fortsetter du å tar hcg?14 dpo - 196
16 dpo - 549
20 dpo - 2613(4+6)
22 dpo - 5597 (5+1)
Jeg får velge selv, men tenker at fra neste uke tar jeg bare én. Også ser jeg ann ultralyd - og roer ned testinga. Det er jo ikke noen garanti uansett, men vært deilig å ‘for en gangs skyld’ se såpass stigning etter å ha mistet alle gangene. Aldri kommet så langt, så vi er ‘forsiktig-optimistiske’ nåHvor lenge fortsetter du å tar hcg?![]()