Termometer til temping

Reiret

Glad i forumet
Assistert-jentene
Julibarna 2019
Junibollene 2023
Hei! Hvilke termometre bruker dere som temper? Finnes det termometer som snakker med app? Ser ikke helt for meg at jeg «holder ut» denne tempingen, jeg er ekstremt dårlig på å våkne til alarm, og når lillemann våkner er det ikke så lett å ta seg tid til sånne ting. Det nytter vel ikke å tempe etter å ha hjulpet 2-åringen på potta?:hilarious: Noen tips?

Hei! Hvilke termometre bruker dere som temper? Finnes det termometer som snakker med app? Ser ikke helt for meg at jeg «holder ut» denne tempingen, jeg er ekstremt dårlig på å våkne til alarm, og når lillemann våkner er det ikke så lett å ta seg tid til sånne ting. Det nytter vel ikke å tempe etter å ha hjulpet 2-åringen på potta?:hilarious: Noen tips?

Hei! jeg har et termometer som automatisk sender temperatur til app på mobil. Beurer OT30. Tar i halvsøvne 05.30 og så blir det sendt til app så jeg ikke glemmer det :-) eneste minuset er at den måler lenge for å få riktig temp. Blir sikkert riktig, men sovner jo nesten igjen med termometer i munnen :rolleyes:

Hei! jeg har et termometer som automatisk sender temperatur til app på mobil. Beurer OT30. Tar i halvsøvne 05.30 og så blir det sendt til app så jeg ikke glemmer det :) eneste minuset er at den måler lenge for å få riktig temp. Blir sikkert riktig, men sovner jo nesten igjen med termometer i munnen :rolleyes:

Tusen takk for svar:) Det hører jo supert ut! Hvor lang batteritid er det? Eller er det kanskje ikke et tema på termometer?:wacky:

Tusen takk for svar:) Det hører jo supert ut! Hvor lang batteritid er det? Eller er det kanskje ikke et tema på termometer?:wacky:

jo absolutt :-) har skifta en gang, brukt det flittig i to sykluser. Syns det holder bedre etter jeg skifta. Batteritype man får tak i på dagligvare butikk :-)

Det viktigste er at det har to desimaler. Og nei, funker dårlig å ta tempen etter du er ute av senga :( det finnes flere varianter som snakker med apper, men de koster endel mer, og du må jo fortsatt få tatt tempen.

Back
Topp