Tenåringer og klær

Kengu

Forumet er livet
VIP
Dere som har tenåringer , hvor mange klær har de?
Vi har akkurat tømt skapene og er litt uenige om hvor mye nytt han trenger;)

Alt for mye… men han bruker kun 6 av buksene, 6-7 gensere og 2-3 t-skjorter. Så det hadde vell i geunn holdt

Aldri telt.. :cool: De har sånn at det ikke blir tomt ihvertfall..

Min 14 åring har ca 8-9 bukser( inkluderer joggiser og jeans), 8 gensere og hoodies, 10-12 t-skjorter pluss 2-3 shortser..
Det er vel sånn passe vil jeg tru.. han spør ikke etter mer.. men så er han ikke så opptatt av klær ennå heller

Tipper min har 8-10 bukser. Fire dongeri og fire joggebukser. 8ish shorts. Fire bade og fire vanlige. Kanskje 15 tskjorter og 10 gensere. Det eneste han ikke har «manko» på er gensere. En dag med både bading og trening på sommeren så er det tre skift bare der.

Min 14 åring har ca 8-9 bukser( inkluderer joggiser og jeans), 8 gensere og hoodies, 10-12 t-skjorter pluss 2-3 shortser..
Det er vel sånn passe vil jeg tru.. han spør ikke etter mer.. men så er han ikke så opptatt av klær ennå heller
Nei de er jo forskjellige der, min fikk kjæreste for snart ett år siden og har siden vært ekstremt opptatt av klær :p

Ser min har rett da i at han har litt lite klær nå:p så da får han litt mer som ønsket

Skapene til 9 åring og 11 åring er fullt. Eg må rydde gjennom begge skapene ja.

Har ikke tenåringer, men selv hadde jeg to jeans:p på et tidspunkt hadde jeg fire, og da syns jeg at jeg hadde vanvittig mange bukser :p

Ikke så mye egentlig. Han vil ha dyre klær og da får han ikke så mye. Kan ikke svi av 1000 på en genser hvis han skal ha 3-4 stykker liksom..

Back
Topp