Vi planlegger nytt kjøkken. Noen som har tips til leverandører som er flink til å planlegge, har god kvalitet og som ikke koster skjorta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøkkenplanleggeren til ikea grøsser jeg avIKEA har like bra kvalitet som mange andre. Planleggingen derimot er det sikkert andre som er bedre på.
men veldig fornøyd med kjøkkenet i seg selv, og vi fikk mer dreisen på oppsettet etterhvert selv om det var noe knot Til og med han på ikea hadde problemer av og til, innredningen roterte uten at han ville det, flyttet seg hit og dit osvIKEA har helt fine kjøkkenplanleggeren er veldig enkel når man setter seg inn i det
men han hadde definitivt bedre kontroll enn vi hadde
dette er hos eksen. Da vi gikk i fra hverandre kjøpte jeg brukt kjøkken fra Strai på Finn. Kostet kun 15000 og virker som nytt 
De på IKEA er ganske udugelige når det gjelder planlegging av kjøkkenTil og med han på ikea hadde problemer av og til, innredningen roterte uten at han ville det, flyttet seg hit og dit osvmen han hadde definitivt bedre kontroll enn vi hadde
![]()

Jeg hadde ganske god erfaring med han vi haddeDe på IKEA er ganske udugelige når det gjelder planlegging av kjøkkende har ikke så god opplæring i det. Lærte meg fort at man må Google seg til informasjon selv, fordi de visste ingenting der
![]()
både jeg og samboer holdt på å klikke på kjøkkenplanleggeren, ingen av oss hadde lyst til å sette oss med det etter å ha prøvd det første gang 

Enda godt. Vi valgte å gå for hvitevarer derfra, for det meste hørt bra ting om det meste av detIkea er helt ok og det er også hvitevarene , vi har hatt kjøleskap i 17 år, hadde komfyr i 11 år og oppvaskmaskin i 10
Men som Kristin sier over her: Styr unna feks IKEAs integrerte kjøleskap og oppvaskmaskin.
Mange har meninger om det, hekt uten å ha prøvd det selvEnda godt. Vi valgte å gå for hvitevarer derfra, for det meste hørt bra ting om det meste av deteneste negative jeg har lest noe om på oppussingsgruppa jeg er medlem av på fb er at særlig det ene alternativet av oppvaskmaskin kan bråke litt når den er på. Eller, en viss vifte bråkte visst endel også, men det var ikke den typen vi valgte
![]()
Vi gikk ikke for de billigste, men ikke for de aller dyreste hellerMange har meninger om det, hekt uten å ha prøvd det selv
Vi har ikke de billigste hvitevarene da, det kan jo spille inn
Vi hadde aldri problemer med våre hvitevarer fra IKEA når vi hadde IKEA kjøkken. Og de var ikke av de dyreste hellerVi gikk ikke for de billigste, men ikke for de aller dyreste heller![]()