Innkalling til trivselkontroll?

JayCee

Forelsket i forumet
JuniJubel2021
Juligull2021
Hei :)

Vet noen hvor lang tid det tar å få time til trivselskontroll?

Er 41+2 i dag
Var hos jordmor i går som skulle sende henvendelse til poliklinikken, men har ikke fått noe svar enda? :smiley-ashamed008
 
I Bergen får du storsett innkalling til time i løpet av dagen. I Bergen finner trivsel kontrollen er sted mellom dag 7-9.
Ka du ikke bare ringe de å høre?
 
I Bergen får du storsett innkalling til time i løpet av dagen. I Bergen finner trivsel kontrollen er sted mellom dag 7-9.
Ka du ikke bare ringe de å høre?

Det var det jeg og stusset litt på.
Hører til Bergen, så skal ta en telefon til de igjen.
De har visst fullt opp der disse dagene både på klinikken og føden sa de :woot:
 
Ja var rimelig fullt der i dag. Jeg sjekket ut fra kk tidligere i dag og hadde hvert masse fødsler både i går og i dag. Men jeg var på føde B og merket ikke noe til at de hadde det travelt!
 
Såpass :wideyed:
De fikk skvist meg inn til kontroll på fredag. Jeg håper og krysser alt for at de setter meg i gang nå :smiley-angelic001
Eller at baby bestemmer seg for å komme før, det hadde vært det beste :)
 
Såpass :wideyed:
De fikk skvist meg inn til kontroll på fredag. Jeg håper og krysser alt for at de setter meg i gang nå :smiley-angelic001
Eller at baby bestemmer seg for å komme før, det hadde vært det beste :)
Krysser fingrene for at lille bestemmer deg komme før den tid i såfall!
 
Såpass :wideyed:
De fikk skvist meg inn til kontroll på fredag. Jeg håper og krysser alt for at de setter meg i gang nå :smiley-angelic001
Eller at baby bestemmer seg for å komme før, det hadde vært det beste :)
Hvordan går det med deg?
 
Hvordan går det med deg?


Hehe nei hun bor i magehuset enda :laughing002
Var på kontroll i går hvor jeg hadde 3 cm åpning og ble strippet til 4, er visst veldig moden. En tikkende bombe sa legen. Hun mener jeg vil gå i fødsel i løpet av helgen naturlig, men jeg vet ikke helt jeg :dontknow merker ingenting nytt
 
Hehe nei hun bor i magehuset enda :laughing002
Var på kontroll i går hvor jeg hadde 3 cm åpning og ble strippet til 4, er visst veldig moden. En tikkende bombe sa legen. Hun mener jeg vil gå i fødsel i løpet av helgen naturlig, men jeg vet ikke helt jeg :dontknow merker ingenting nytt
Krysse fingrene at hun snart kommer!
 
Back
Topp