Lite vink fra en som hoppet ut

Lilth

Gift med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Junilykke 2022
Hei alle nydelige desember 2018 damer :joyful:

Håper dere virkelig nyter tiden med de små nurkene deres, jeg har tenkt så utrolig mye på dere :Heartred
Er ikke sikkert så mange av dere husker meg, men jeg hoppet ut av desember 2018 forumet da lille Heike kom til verden i uke 15 i juni:Heartred

De første månedene holdt jeg meg langt unna forumet, men ettersom termin nærmet seg var jeg inne og snek litt :oops:
Det er så godt å se flere av dere poste her rett før og etter fødsel, det er flere av dere jeg har heiet frem i det stille. Dette var første termingruppa jeg var ordentlig aktiv i og jeg opplevde det som et fantastisk fint miljø her :)

Jeg har nå hoppet inn på assistert forumet og venter spent på behandling så vi kan få vårt lille mirakel :rolleyes:
Kanskje ser jeg noen av dere i en fremtidig termingruppe :D

Med masse kjærlighet og et kollektivt gratulerer
:smiley-bounce016
 
Jeg har tenkt masse på deg! Håper alt går bra med deg. <3 Hold oss gjerne oppdatert!
 
Jeg har tenkt masse på deg! Håper alt går bra med deg. <3 Hold oss gjerne oppdatert!
Vi klarte oss absolutt bedre denne gangen enn da vi mistet førstemann. Var nok hakket mer forberedt og vi ble veldig godt tatt vare på ved fødsel :Heartred

Vi skal igjennom noe som heter preimplantasjonsdiagnostikk, sitter og venter på brev om innkallelse til samtale i Stockholm, som nok blir mellom starten av august og slutten av november en gang. Deretter kan det ta opptil et år før vi er i gang, men vi håper det tar litt kortere tid enn det :happy:
Det blir IVF, selv om jeg er fertil, ettersom embryoene skal gentestes for kromosomfeilen min før innsett. På den måten slipper vi å gå igjennom dette igjen, men får selvfølgelig IVF prøvelsene istedet.
Vi tror vi skal klare å håndtere det:p

Har i ettertid fått beskjed om at det egentlig bare er 8-10% sjanse at man får syke barn, at begge våre to var så syke at de ikke skulle holdt ut så lenge som de gjorde, men det er tydeligvis godt å trygt nedi livmora mi :hilarious:

Skal prøve å huske å titte innom her når vi får noen oppdateringer :)
Vi begynte å dele reisen vår på en egen side på facebook i sommer, det har vært godt og har vekket litt mer forståelse for hvor hardt det faktisk er :)
 
Vi klarte oss absolutt bedre denne gangen enn da vi mistet førstemann. Var nok hakket mer forberedt og vi ble veldig godt tatt vare på ved fødsel :Heartred

Vi skal igjennom noe som heter preimplantasjonsdiagnostikk, sitter og venter på brev om innkallelse til samtale i Stockholm, som nok blir mellom starten av august og slutten av november en gang. Deretter kan det ta opptil et år før vi er i gang, men vi håper det tar litt kortere tid enn det :happy:
Det blir IVF, selv om jeg er fertil, ettersom embryoene skal gentestes for kromosomfeilen min før innsett. På den måten slipper vi å gå igjennom dette igjen, men får selvfølgelig IVF prøvelsene istedet.
Vi tror vi skal klare å håndtere det:p

Har i ettertid fått beskjed om at det egentlig bare er 8-10% sjanse at man får syke barn, at begge våre to var så syke at de ikke skulle holdt ut så lenge som de gjorde, men det er tydeligvis godt å trygt nedi livmora mi :hilarious:

Skal prøve å huske å titte innom her når vi får noen oppdateringer :)
Vi begynte å dele reisen vår på en egen side på facebook i sommer, det har vært godt og har vekket litt mer forståelse for hvor hardt det faktisk er :)
Åpenhet er viktig! Jeg har tenkt på deg fra tid til annen siden første runde, håper virkelig det går veien nå <3
 
Tenkt så masse på deg! ❤
Til og med sneket på deg via søkefunksjonen :rolleyes:
Krysder fingrene for at ting går deres vei nå ❤
 
Håper virkelig dere lykkes! Synes du er steike tøff, lykke til videre, håper på positive oppdateringer etterhvert :Heartred
 
Hei du❤️ har tenkt på deg og har faktisk sneket litt her inne på babyverden for å prøve og finne deg. Koselig at du skrev her❤️ håper det går bra til slutt og at du får et lite gull du også, syns du er kjempe tøff❤️ håper du vil snike innom og oppdatere oss❤️
 
Hei du❤️ har tenkt på deg og har faktisk sneket litt her inne på babyverden for å prøve og finne deg. Koselig at du skrev her❤️ håper det går bra til slutt og at du får et lite gull du også, syns du er kjempe tøff❤️ håper du vil snike innom og oppdatere oss❤️
Så koselig :Heartred
Vi har hatt en hard høst og vinter, så det er egentlig først nå jeg virkelig har fått tilbake motivasjonen til å titte innom litt oftere :)
Ting begynner endelig å se litt lysere ut, selv om ventetiden blir lang.
At vi nå har en pause mens vi venter på hjelp har egentlig vært veldig deilig, tror ingen av oss hadde orket enda et usikkert svangerskap nå..

Jeg skal prøve å huske oppdateringer :)
Er det noen som er på facebook og vil følge oss der, så er det bare å si ifra, så slenger jeg med en link til siden vår :)
 
Har tenkt MASSE på deg!!! Håper virkelig det er din tur nå!!!! ♥️
 
«Kjenner» deg ikke siden jeg ikke skulle høre til desember men så trist å høre hvorfor du forsvant! Ønsker dere masse lykke til fremover og håper det går veien snart! *klem*
 
Så koselig :Heartred
Vi har hatt en hard høst og vinter, så det er egentlig først nå jeg virkelig har fått tilbake motivasjonen til å titte innom litt oftere :)
Ting begynner endelig å se litt lysere ut, selv om ventetiden blir lang.
At vi nå har en pause mens vi venter på hjelp har egentlig vært veldig deilig, tror ingen av oss hadde orket enda et usikkert svangerskap nå..

Jeg skal prøve å huske oppdateringer :)
Er det noen som er på facebook og vil følge oss der, så er det bare å si ifra, så slenger jeg med en link til siden vår :)

Kva er linken til sida?

Ønsker dåke all lykke til på veien ❤❤❤
 
Jeg er i gang på hormoner, kanskje 2020 blir året vårt? :rolleyes::rolleyes:
 
Hei, hvordan går det med dere? ❤️
Takk som spør :Heartred
Forsøket ble avbrutt grunnet overstimulering.
Fikk ut 21 egg, 9 ble befruktet, 2 av 9 var friske. Planen var innsett i mars 2020, det ble jo ikke noe av :depressed:
Så har vi brukt snart et år på å krangle med OUS om å få reise til Stockholm for innsett, det har vi ikke fått lov til før i januar i år, da måtte vi legge ut 20 000 for innsett selv.
Syklusen min ble bare tull, så stengte Sverige ned. Nå har vi en plan om innsett i september og jeg bare virkelig, virkelig håper det er vår tur nå :Heartred
 
Takk som spør :Heartred
Forsøket ble avbrutt grunnet overstimulering.
Fikk ut 21 egg, 9 ble befruktet, 2 av 9 var friske. Planen var innsett i mars 2020, det ble jo ikke noe av :depressed:
Så har vi brukt snart et år på å krangle med OUS om å få reise til Stockholm for innsett, det har vi ikke fått lov til før i januar i år, da måtte vi legge ut 20 000 for innsett selv.
Syklusen min ble bare tull, så stengte Sverige ned. Nå har vi en plan om innsett i september og jeg bare virkelig, virkelig håper det er vår tur nå :Heartred
Hei! Heftig historie! ❤️
Krysser alt jeg kan for at det klaffer hos dere til høsten! Ønsker dere masse lykke til ❤️
 
Jeg har tenkt masse på deg! Håper alt går bra med deg. <3 Hold oss gjerne oppdatert!
Tenkt så masse på deg! ❤
Til og med sneket på deg via søkefunksjonen :rolleyes:
Krysder fingrene for at ting går deres vei nå ❤
Hei du❤️ har tenkt på deg og har faktisk sneket litt her inne på babyverden for å prøve og finne deg. Koselig at du skrev her❤️ håper det går bra til slutt og at du får et lite gull du også, syns du er kjempe tøff❤️ håper du vil snike innom og oppdatere oss❤️
Har tenkt MASSE på deg!!! Håper virkelig det er din tur nå!!!! ♥️
Vi prøver oss på en juni baby igjen :Heartred
 

Vedlegg

  • IMG_20211005_040407_edit_21885447878951.jpg
    IMG_20211005_040407_edit_21885447878951.jpg
    798,8 KB · Visninger: 29
Back
Topp