Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er vel en bra stigning?![]()
Krysser fingrene for en dobling!!
Du og fikk ja!trengte ikke vente! Hehe
Er så fram og tilbake. Har trodd jeg nå skulle bare glemme tester og sånn, men en del av meg ville få en dye-stealer eller 3+Tenker du å prøve å få 3+ også på digital?Når tenker du i såfall å teste?
så i går kjøpte jeg en pk makesure på meny for det ble for sent for apoteket. Veldig positiv på 30 minutters urin, men fortsatt ikke dye-stealer
så tar eeeen til nå når jeg kommer meg opp av senga for å se, så skal jeg gi bort resten av pakka til min snart- prøvende venninneTil dere som tester litt videre - når prøver dere på 3+ digital?![]()

Er så fram og tilbake. Har trodd jeg nå skulle bare glemme tester og sånn, men en del av meg ville få en dye-stealer eller 3+så i går kjøpte jeg en pk makesure på meny for det ble for sent for apoteket. Veldig positiv på 30 minutters urin, men fortsatt ikke dye-stealer
så tar eeeen til nå når jeg kommer meg opp av senga for å se, så skal jeg gi bort resten av pakka til min snart- prøvende venninne
Og kaaaanskje kjøpe digital da.... men tenker jeg ikke venter lengre enn til tirsdag, da er det akkurat en uke siden jeg fikk 2-3..kanskje onsdag

Jeg har regnet meg frem til hva ca hcg burde være fremover ut i fra de kvantitative målingene jeg har tatt hos lege. Ut i fra det burde jeg være godt over 2000 på mandag (5+2) og tror det var grensen på 3+. Ihvertfall ut i fra de usikre kildene jeg har funnet, for CB oppgir ingenting. Så jeg har vurdert å prøve til uken, men har ett brukket ben og ingen flere tester så må isåfall få mannen til å kjøpe og han syns jeg har testet for mye allerede, hahah.![]()
har 2 digitale igjen så er ikke helt krise dersom det ikke blir 3+ i morgen, da prøver jeg igjen noen dager senere 
Ja, det stemmer detDye-stealer - det er når teststreken er sterkere enn kontrollstreken ikke sant? Isåfall er ikke min heller det enda. Strekene mine er omtrent like sterke nå![]()
Jeg har en 2pakning med digitale igjen så lurer litt på å prøve allerede i morgen![]()
Hei! Langvarig prøver her!Hadde en MA i desember. Tok denne i går. 14 dpo og dag 2 etter ikm. Begynner såklart og overtenke og analysere. Er testen svak til å være 14 dpo?
tatt om kvelden..
TakkSyntes den så veldig fin ut!Gratulerer så mye!

Den er sterkere enn det min var 14 dpoHei! Langvarig prøver her!Hadde en MA i desember. Tok denne i går. 14 dpo og dag 2 etter ikm. Begynner såklart og overtenke og analysere. Er testen svak til å være 14 dpo?
tatt om kvelden..

Den er fin positiv den!Hei! Langvarig prøver her!Hadde en MA i desember. Tok denne i går. 14 dpo og dag 2 etter ikm. Begynner såklart og overtenke og analysere. Er testen svak til å være 14 dpo?
tatt om kvelden..
Takk. Det var oppløftendeDen er sterkere enn det min var 14 dpo![]()