Noen som vet om gode sprayfarger til barn som sitter godt i håret og ikke smitter av eller vaskes av med en gang?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tviler på at det finnes sparayfarge som ikke smittet avSprayen gjør jo at sitter og tørker utenpå håret og ikke skal trekke inn i håret. Altså sånn engangsgreie.
Om du vil ha noe som sitter en liten stund uten at det er permanent. så er coloriasta bra. Bare husk at utgangspunkt er viktig, for fargen man har på håret vil påvirke resultatet.

Jeg pleier å bruke live sine selv. Fant en gang en sånn en dags farge som så ut som pudder. Det fungerte mye bedre enn spray. Jeg har ei med rødt hår og derfor får Hu kun sånt som holder kort. Søsteren min med samme hårfarge farget og har aldri fått igjen sin ordentlige hårfarge.
Live jeg brukte er ikke permanent. Den vaskes ut etter så kg så lang tid. Jo mer originalt håret er jo fortere går det ut. Vurderte litt på om jeg skulle gi min litt striper av det.Er ikke aktuelt å bruke noe permanent farge ettersom ho bare er 4,5 årfikk kjøpt sånn hårkritt idag, det funka greit nok
ellers fikk jeg tips om Maria Nila colour refresh av ei venninne, så har bestilt den. Spent på åssen det funker
![]()
Live jeg brukte er ikke permanent. Den vaskes ut etter så kg så lang tid. Jo mer originalt håret er jo fortere går det ut. Vurderte litt på om jeg skulle gi min litt striper av det.
https://www.vita.no/schwarzkopf/schwarzkopf-live-ultra-brights-93-pinkÅh, send gjerne en link. Jeg fant kun den det stod permanent på![]()
Noen som vet om gode sprayfarger til barn som sitter godt i håret og ikke smitter av eller vaskes av med en gang?
https://www.vita.no/schwarzkopf/schwarzkopf-live-ultra-brights-93-pink
Den er semi permanent så den går ut etter ca 15 vask. Jo knæsjere og lysere hår jo lengre tid tar det. Men jeg hadde bleika hår og syntes den gikk ut mye fortere enn de som var når jeg var liten. De boksene der er også halvparten i str i forhold til de permanente. Så lett å se sånn sett.
Uuuuh, smart!!vi har brukt konditorfarge fra butikk som vi har smurt inn i håret. Blir litt stivt, men det forsvinner i første vask! Billig, smitter ikke![]()
Uuuuh, smart!!

om du prøver det, bare husk at du må bruke engangshansker når du smører det i![]()