Barselopphold i Bergen? Eventuelt andre stede

mymy

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Oktoberfruene 2018
JuniJubel2021
Sensommerskattene 2023
Noen fra Bergen som har lyst dele hvordan barselopphold deres var? Eventuelt andre steder i landet?
 
Får ikke skrytt nok av personalet på barsel i Bergen ihvertfall, følte meg veldig sett og ivaretatt. Har sendt deg en PM :)
 
Vi er langt inn på Drammen sykehus, jeg har seng på barsel(den står til oppbevaring, siden jeg er pasient der) . Men får lov til å sove på nyfødt intensiv med baby og samboer. De er fantastiske her :Heartred
 
Vi er langt inn på Drammen sykehus, jeg har seng på barsel(den står til oppbevaring, siden jeg er pasient der) . Men får lov til å sove på nyfødt intensiv med baby og samboer. De er fantastiske her :Heartred
Drammen nfi er unikt fantastisk, vi var det i 2017 med tvillingene.
 
Jeg var på barsel på Ahus i Oslo nå da jeg fødte 3.juni og de opplever dessverre en bølge av fødsler i år, samt de hadde streik samtidig, så de var underbemannet og overfylt, det var alle sykehusene i Oslo sa de. Jeg måtte dele enkeltrom med en annen, og vi måtte gjøre det meste selv. Det personalet fokuserte på var ammingen og å gi oss nødvendige medisiner hvis vi hadde behov for det. Syntes synd på dem. Og var veldig irritert på at partner kun fikk være der 3 timer på ettermiddagen og ikke fikk forlate rommet vårt. Det var trangt med 4 voksne og pleiere på et enkeltrom og ingen av dem kunne hente oss et glass vann eller middag en gang.
Vi var begge glade for å kunne dra hjem etterhvert.
 
Jeg ligger på barsel på Bærum sykehus nå og her har vi familie rom slik at partner også får bo her med oss!
Dessverre er sommer høysesong for fødsler så de stakkars som jobber her flyr litt rundt. Men om jeg trenger hjelp drar jeg bare i snora så kommer de så fort de kan :)
 
Sniker fra november gruppa! Vil skryte av Stord fødeavdeling. Har født der to ganger før. Og blir veldig godt ivaretatt av jordmødrene der :) far får ver med og man kan vær så lenge man har behov for :) man blir sett og hørt! Og er veldig behagelig uansett hva det skulle være! Nå i høy sesongen kan det ver litt mer travelt da det er ofte mer fødene en di andre mnd. Men di tar seg tid til deg også :) har selv født i juli mnd der og en i mars! Og kan ikkje skryte mer av di !!
 
Back
Topp