Stripping hos jordmor

Trultemor88

Gift med forumet
JuniJubel2021
Åh nå ble jeg skikkelig demotivert kjenner jeg :sour: var på ktr hos jordmorforening i dag, 40+1 i dag. Har hatt skikkelig er tak i magen i natt og mye murring og slim, så håpte jo at ting snart skjer... Men hun sjekket og har 1-2 cm åpning, lang men middels myk livmortapp. Hun fikk strippet litt men hun var ikke så optimistisk. Fått time hos hun igjen for ny runde stripping på mandag og trivselskontroll på sykehuset på tirsdag for sjekk.

Noen med erfaring med stripping på relativt umoden livmorhals? :rolleyes:
 
Åh nå ble jeg skikkelig demotivert kjenner jeg :sour: var på ktr hos jordmorforening i dag, 40+1 i dag. Har hatt skikkelig er tak i magen i natt og mye murring og slim, så håpte jo at ting snart skjer... Men hun sjekket og har 1-2 cm åpning, lang men middels myk livmortapp. Hun fikk strippet litt men hun var ikke så optimistisk. Fått time hos hun igjen for ny runde stripping på mandag og trivselskontroll på sykehuset på tirsdag for sjekk.

Noen med erfaring med stripping på relativt umoden livmorhals? :rolleyes:
Huff så demotiverende. Kjenner jeg selv ikke er opptimistisk føde før termin og enda drøy uke igjen.
Ingen erfaring stripping, men hørt det hjelper lite om man ikke er moden. Krysse fingrene for at det hjelper hos deg!
 
Huff så demotiverende. Kjenner jeg selv ikke er opptimistisk føde før termin og enda drøy uke igjen.
Ingen erfaring stripping, men hørt det hjelper lite om man ikke er moden. Krysse fingrene for at det hjelper hos deg!
Takk <3 Fødte begge mine før termin, og jeg har termin på lørdag så føler jeg er på overtid allerede :wtf::hilarious:
Håper du snart føder <3
 
Jeg har blitt tøyd og strippet på 40+3 og på. Trivs.kontroll uten noe effekt. Var da 1-2 middels moden og lang. Tydelig er min kropp lukket helt frem til fødselen strarter. Men vi er jo ikke like.
Jeg har født begge mine i uke 42, og har nå en følelsen av at denne kommer før. Har så mye nedpress og mensmurringer i korsryggen som aldri før..men han kommer nok ikke før planlagt induksjon... :hilarious:
Håper det strater for deg snart. ❤️
Sende deg masse fødestøv! :drunken_smilie
 
Åh nå ble jeg skikkelig demotivert kjenner jeg :sour: var på ktr hos jordmorforening i dag, 40+1 i dag. Har hatt skikkelig er tak i magen i natt og mye murring og slim, så håpte jo at ting snart skjer... Men hun sjekket og har 1-2 cm åpning, lang men middels myk livmortapp. Hun fikk strippet litt men hun var ikke så optimistisk. Fått time hos hun igjen for ny runde stripping på mandag og trivselskontroll på sykehuset på tirsdag for sjekk.

Noen med erfaring med stripping på relativt umoden livmorhals? :rolleyes:
Ble strippet på 1-2 cm med første barn, gikk i fødsel ca 12 timer senere. Fødte dagen etter:) Hadde ingen tegn til fødsel før stripping.
 
I dag gikk slimproppen, gikk for to uker siden også men da var den brun og grønn.. Nå var den blank med blodspor og fortsetter å komme fersken farget slim.. Sorry tmi:oops:
Murrer godt i magen i dag... Men det har det gjort før og, men syns disse er litt annerledes.. Håper håper håper! :rolleyes::rolleyes:
 
I dag gikk slimproppen, gikk for to uker siden også men da var den brun og grønn.. Nå var den blank med blodspor og fortsetter å komme fersken farget slim.. Sorry tmi:oops:
Murrer godt i magen i dag... Men det har det gjort før og, men syns disse er litt annerledes.. Håper håper håper! :rolleyes::rolleyes:
Krysser fingrene for deg!!
 
I dag gikk slimproppen, gikk for to uker siden også men da var den brun og grønn.. Nå var den blank med blodspor og fortsetter å komme fersken farget slim.. Sorry tmi:oops:
Murrer godt i magen i dag... Men det har det gjort før og, men syns disse er litt annerledes.. Håper håper håper! :rolleyes::rolleyes:
Spennede! ❤️ Lykle til! :p
 
Back
Topp