Oss testetøser imellom

Ville gitt det er par dager til med strimmel/stav testing :) den siste staven du la ut bilde av så virkelig ikke ut som skygge..

Bestilte flere strimler igår, sammen med digitale tester. Trodde ikke jeg hadde flere digitale men fant en i skapet med vaskemidler, merkelig nok :D

Fikk "ikke gravid" på digital, så det var sikkert bare skyggestreker. Litt rart 2 dager på rad. HCG skulle jo ha doblet seg og burde vel være over 25 ml/u nå?

Jeg fikk også «ikke gravid» i går. Men har hatt svake tester med stigning fra lørdag til nå. Så tror jeg er gravid, men ikke har nok hcg til digital enda. Selv om den har samme sensitivitet som strimler med 25 mIU/ml kan vel strimlene slå ut med svak strek tidligere? Håper det går bra for deg framover ❤️ Er vanskelig å ikke bekymre seg

Jeg fikk også «ikke gravid» i går. Men har hatt svake tester med stigning fra lørdag til nå. Så tror jeg er gravid, men ikke har nok hcg til digital enda. Selv om den har samme sensitivitet som strimler med 25 mIU/ml kan vel strimlene slå ut med svak strek tidligere? Håper det går bra for deg framover ❤️ Er vanskelig å ikke bekymre seg

Får bare se om strekene blir sterkere fremover. Vanskelig å ikke bekymre seg ja, eller glede seg å få håp. Håper det går bra for deg også :Heartred

Med vaskemidlene faktisk :hilarious: håper nye tester ramler nedi postkassa fort da :) og at det lurer en liten spire!

Sikkert fra da jeg sa til samboer at "alt i posen i gangen skal i skapet på vaskerommet". De ble sendt i går, så håper på i dag eller i morgen. Pleier å gå fort fra billige-tester. Krysser fingrene for det :)

Jeg er fullt klar over at man ikke skal demontere, men sånn ser den ut demontert. Har jo googla litt, selfølgelig, og ser at noen har vært gravid med lignende :rolleyes:

Vedlegg

• 20210615_144329.jpg
    20210615_144329.jpg
    755,7 KB · Visninger: 165
Både testene og jeg var ikke gravid:happy: krysser fingrene for at du er det!

Jeg får bare fortsette å teste fremover, senker forhåpningene litt. Om strekene ikke blir sterkere bestiller jeg en time med lege og får tatt blodprøve og eventuelt en gynekologisk undersøkelse.

Trenger i grunn ikke teste noe mer nå siden one step testen er såpass sterk, men kommer sikkert til å gjøre det uansett :hilarious:
:hilarious:81E5D48D-431B-49F8-A8AB-5D7884400985.jpeg

Har ikke fått g-testene ennå, men siden el-testen er så svak på morgenurin så er det vel veldig liten sjanse..

Vedlegg

• 20210616_074810.jpg
    20210616_074810.jpg
    159,5 KB · Visninger: 144
Noen erfarne el-testere som vil hjelpe meg å tolke? Ser for meg at jeg startet testingen for sent, men at el kanskje var noen dager før første test? Er så forvirra og bittelitt frustrert etter ma for 4 uker siden….

Vedlegg

• B4DC198F-B547-43F0-AC4F-CDA849DA521F.jpg
    B4DC198F-B547-43F0-AC4F-CDA849DA521F.jpg
    63,4 KB · Visninger: 107
Testene har ikke kommet ennå (!!!!!!!!!), så sitter her å tripper.. men el-testene er negative så aner ikke hva som skjer.

Typisk.. nei men de blir ikke positive før du har høyere nivå hCG viss du tenkte på bruk av de i stedet for g-test :) krysser fingrene for deg :)

Typisk.. nei men de blir ikke positive før du har høyere nivå hCG viss du tenkte på bruk av de i stedet for g-test :) krysser fingrene for deg :)

Men burde ikke hcg ha økt nok til det til nå?

Venter fortsatt, ser på gamle meldinger fra posten at "pakken har blitt levert i din postkasse" mellom 12:30-14:30. Har bestilt på billige-tester.no en del ganger, haha! :p

Fikk denne nå, kan se en veldig svak strek på begge. Men fikk mye sterkere streker før i uka.. er mildt sagt forvirret. Kan det henge igjen fra MA for snart 6 uker siden selv om jeg har fått negativ test etter det?

Vedlegg

• 20210618_134021.jpg
    20210618_134021.jpg
    261 KB · Visninger: 136
Fikk denne nå, kan se en veldig svak strek på begge. Men fikk mye sterkere streker før i uka.. er mildt sagt forvirret. Kan det henge igjen fra MA for snart 6 uker siden selv om jeg har fått negativ test etter det?

Tørr faktisk ikke å svare på det...syntes jo det er litt rart? Men var det like tester du brukte da?

Back
Topp