Hunderfossen

Oi er det sant!? Føler alle i innlandet har hunderfossen som tradisjon :p Vi drar nok til Lilleputthammer senere i sommer når vi skal være hos svigers flere dager. Blir spennende å se om det faller i smak her. Var jo betydelig billigere der enn hunderfossen hvertfall :p så må vi innom Dude burger og pannekakehuset :hilarious:
Jeg er født på Lillehammer. Er pappa som er derfra egentlig. Men mamma og stefaren min bor der. Ja var der mye når jeg var liten. Var også en del i lilleputthammer men da var ikke det en sånn fornøyelsespark som det er nå. Vi skal dit med mellomste og kanskje be med nevøen som bursdagsgave til han. Nevøen min bor i Gausdal. Vi skal ha en campingtur med hver av barna i år. Eldste var på tur i helga som var. Svigers passer de to andre.

Vi var på Hunderfossen hver sommer i oppveksten min :D så der er gode minner. Men da var det ikke mer å se enn at man rakk alt på èn dag. Det er minst 15 år siden jeg var der sist så jeg regner med at det har blitt litt utvida :p
Vil prøve på en tur med barna i år, men det blir bare èn dag. Tipper 3åringen kommer til å elske noe kjøretøygreier og at vi bruker mye til på det :hilarious:

Vi var på Hunderfossen hver sommer i oppveksten min :D så der er gode minner. Men da var det ikke mer å se enn at man rakk alt på èn dag. Det er minst 15 år siden jeg var der sist så jeg regner med at det har blitt litt utvida :p
Vil prøve på en tur med barna i år, men det blir bare èn dag. Tipper 3åringen kommer til å elske noe kjøretøygreier og at vi bruker mye til på det :hilarious:
Samme som mannen min da. Var der for maaaaaaange år siden og det var jo noe helt annet :p hehe.
Har bestilt for to dager, så får vi ta det derfra. Er basseng på hotellet også, så kan jo ta litt kortere dager i parken hvis det ikke tar så lang tid også :rolleyes:

Jeg Hole nok valgt en dag i Hunderfossen og en dag på Lilleputthammer, min har elsket Lilleputthammer , Hunderfossen var bare sånn passe

Jeg Hole nok valgt en dag i Hunderfossen og en dag på Lilleputthammer, min har elsket Lilleputthammer , Hunderfossen var bare sånn passe

Vi har bestilt to dager nå, så får vi heller justere neste år. Lilleputthammer blir senere i sommer :)

Back
Topp