Slimpropp og forkjølelse

Trultemor88

Gift med forumet
JuniJubel2021
Hei!
Slimproppen har gått og kjenner syykt nedpress og mens murring i ryggen... Vet at det fortsatt kan ta lang tid til fødsel..
Men jeg er så forkjøla :dead: og vil virkelig ikke føde nå.
Er det noen som har vært syke under fødsel? Har man like mye å gi når det kommer til press og sånn?
 
2.innlegget jeg oppretter som ingen svarer på :rolleyes: Går det ikke eller vil ingen svare? :p
 
Null erfaring, men hjelper med å dytte!:)
 
Kanskje spørre på generellt?. Mulig du får mer svar da?
 
Jeg var skikkelig forkjølet og syk i forkant av forrige fødsel. Gikk flere dager med konstante maserier, uten at fødselen gikk ordentlig i gang. Husker jordmoren min nevnte at man sjelden går i fødsel når man er syk, og da jeg kom meg litt ovenpå så startet fødselen med et smell. Var fremdeles forkjølet (tett i nesen og hoste), men det ble fort glemt under fødselen. Opplevde ikke at jeg hadde mindre å gi.
 
Ingen erfaring men ta deg en korona test i tilfelle du går i fødsel...
 
Jeg var skikkelig forkjølet og syk i forkant av forrige fødsel. Gikk flere dager med konstante maserier, uten at fødselen gikk ordentlig i gang. Husker jordmoren min nevnte at man sjelden går i fødsel når man er syk, og da jeg kom meg litt ovenpå så startet fødselen med et smell. Var fremdeles forkjølet (tett i nesen og hoste), men det ble fort glemt under fødselen. Opplevde ikke at jeg hadde mindre å gi.
Tusen takk for svar <3
 
Hei!
Slimproppen har gått og kjenner syykt nedpress og mens murring i ryggen... Vet at det fortsatt kan ta lang tid til fødsel..
Men jeg er så forkjøla :dead: og vil virkelig ikke føde nå.
Er det noen som har vært syke under fødsel? Har man like mye å gi når det kommer til press og sånn?
Er i samme båt. Helt grusomt å være forkjøla nå. Her måtte mannen teste seg også hvis ikke fikk han ikke være med på evt fødsel. Masse god bedring til deg <3
 
Er i samme båt. Helt grusomt å være forkjøla nå. Her måtte mannen teste seg også hvis ikke fikk han ikke være med på evt fødsel. Masse god bedring til deg <3
Tusen takk <3 God bedring til deg også <3
 
Takk som spør <3 Formen er mye bedre heldigvis.. Litt rest hoste igjen bare :happy: Og ingen tegn til fødsel :meh:
Så godt å høre at du er bedre. Jeg fikk litt bihulebetennelse jeg nå på slutten. :inpain: anbefales ikke. :yuck:

Plutselig sitter føste rie hos deg.
Masse lykke til! ❤️
 
Back
Topp