Smokk

snupi85

Andre møte med forumet
Hei. Noen som har litt erfaring på smokken typer?
Vår tar mam smokken men kun den originale og ikke den som er litt tynnere.
Men det jeg lurer på er om bibs smokkene er like mam smokkene?

Noen som har peiling?
 
Philips Avent smokkene :) de eneste mini tar og han elsker de. Utsolgt overalt, men fant på Philips sin hjemmeside. Jeg testet så mange ulike. Du må bare se hva som passer din baby.
 
Bibs har 2 forskjellige smokker, en med sånn rundt tut og en med flat tut om du skjønner. Så den med flat tut synes jeg ligner mam sine smokker. Men er bare å kjøpe en og se om baby liker det tenker jeg :)
 
Philips Avent smokkene :) de eneste mini tar og han elsker de. Utsolgt overalt, men fant på Philips sin hjemmeside. Jeg testet så mange ulike. Du må bare se hva som passer din baby.
Avent sine liker hun ikke kun mam sin hun godtar men tutten har to forskjellige fasonger.
 
Bibs har 2 forskjellige smokker, en med sånn rundt tut og en med flat tut om du skjønner. Så den med flat tut synes jeg ligner mam sine smokker. Men er bare å kjøpe en og se om baby liker det tenker jeg :)
Syns de ser så like ut så tenkte jeg skulle teste men ville bare sjekke om noen har erfaring men da skal jeg teste de
 
Hei. Noen som har litt erfaring på smokken typer?
Vår tar mam smokken men kun den originale og ikke den som er litt tynnere.
Men det jeg lurer på er om bibs smokkene er like mam smokkene?

Noen som har peiling?

Min liker MAMsmokken som ikke er flat innerst, hvis det er den du mener? Den heter MAM Start 0-2 mnd den vi har. Vi har en annen som er helt flat innerst på sugedelen og den vil han ikke ha. Vi har også Bibs-smokker med rund tut og den tar han også. Størrelse 1. Virker likevel som MAM er favoritten :) men mora synes Bibs er finere ;) Det er sikkert veldig individuelt hva de liker, men min liker iallefall de to.
 
Min liker MAMsmokken som ikke er flat innerst, hvis det er den du mener? Den heter MAM Start 0-2 mnd den vi har. Vi har en annen som er helt flat innerst på sugedelen og den vil han ikke ha. Vi har også Bibs-smokker med rund tut og den tar han også. Størrelse 1. Virker likevel som MAM er favoritten :) men mora synes Bibs er finere ;) Det er sikkert veldig individuelt hva de liker, men min liker iallefall de to.
Ja hun vil ikke ha den som er flat innerst på sugedelen. Blir bare spyttet ut igjen. Så de bibs ser veldig like ut som mam siden og enig med deg, de har mange finere farger
 
Ser denne tråden er noen dager gammel, men hvis du søker på Bibs symmetrisk så kan du få opp bilde og se på sugedelen. Sunnesmokker.no (og sikkert flere sider) har kategorier der du kan velge f eks symmetriske eller runde og handle smokker utfra det :) har bestilt derfra og var veldig god service.
 
Back
Topp