Dere som går hjemme...

LinnS

Glad i forumet
Oktoberbarna 2021♡
Hva GJØR dere? Er vant til tempo x200 hver dag på jobb og med barn, så er skikkelig uvant å være hjemme med svangerskapspenger :p Akkurat nå går dagene til å sove bort formiddagen, men kjenner energien begynner å komme litt tilbake, så trenger definitivt noe å holde på med :eek:

Er opptatt med å underholde/ løpe etter ei på straks 14 mnd :happy093og når hun har sin ene kvil, da ligger også jeg langstrak :laughing002

TV-serier.. :P
Jeg er ikke i så god form heller da. Må sove mye bl.a.
Har meldt avslutning i bhg fra juni, da. Så da blir minste hjemme, når hun er her (og ikke hos sin far). :)

Hva GJØR dere? Er vant til tempo x200 hver dag på jobb og med barn, så er skikkelig uvant å være hjemme med svangerskapspenger :p Akkurat nå går dagene til å sove bort formiddagen, men kjenner energien begynner å komme litt tilbake, så trenger definitivt noe å holde på med :eek:
Sniker. Kommer jo an på hva du liker å gjøre da og hvordan formen er :) jeg puslet et puslespill på 9000 brikker. Og så tok jeg litt videreutdanning på deltid over nett. Har også brukt en del tid på å lage fotoalbum og graviddagbok/minnebok til frøkna når hun blir stor :)

Her ordner jeg hjemme de dagene jeg ikke må avgårde til lege eller lignende, eventuelt sover om jeg har kvalme så jeg må bruke medisiner :hilarious:
Enn så lenge er det ihvertfall ingenting som gjør at jeg kjeder meg :hilarious:

Her ordner jeg hjemme de dagene jeg ikke må avgårde til lege eller lignende, eventuelt sover om jeg har kvalme så jeg må bruke medisiner :hilarious:
Enn så lenge er det ihvertfall ingenting som gjør at jeg kjeder meg :hilarious:
Har vel i teorien nok å gjøre hjemme jeg også, men kjenner ingen plass at jeg har motivasjon til å begynne :D

Sniker. Kommer jo an på hva du liker å gjøre da og hvordan formen er :) jeg puslet et puslespill på 9000 brikker. Og så tok jeg litt videreutdanning på deltid over nett. Har også brukt en del tid på å lage fotoalbum og graviddagbok/minnebok til frøkna når hun blir stor :)
Kanskje det endelig er tiden for å starte med puslespill :p Tålmodighet er egentlig ikke noe jeg innehar, men noe må jeg finne på :D

• Liker
Reactions: HCS
TV-serier.. :p
Jeg er ikke i så god form heller da. Må sove mye bl.a.
Har meldt avslutning i bhg fra juni, da. Så da blir minste hjemme, når hun er her (og ikke hos sin far). :)
Sover også en del, formen er ikke noe å skryte av her heller :p Men rastløsheten ligger å lurer, så prøver å finne på små aktiviteter som ikke gjør meg mer sliten :p

Har vel i teorien nok å gjøre hjemme jeg også, men kjenner ingen plass at jeg har motivasjon til å begynne :D
Har vi alle allergi, jeg mot støv, barna mot pollen og mannen begge deler så visse ting må gjøres hver dag :hilarious:

Men å pakke ned leiligheten for at vi skal flytte har jeg ikke funnet noen motivasjon til enda og litt over 3 uker til vi flytter å må finne den motivasjonen for har da kun 2 uker på oss å flytte og vaske ut leiligheten :p

Sover også en del, formen er ikke noe å skryte av her heller :p Men rastløsheten ligger å lurer, så prøver å finne på små aktiviteter som ikke gjør meg mer sliten :p

Hagearbeid?
Jeg greier ikke stort, pga formen, men.. det er smått å pjuske med i alle fall.

Vi kan godt bytte :hilarious: Hadde gjort mye for en dag eller to helt alene. Jeg er husmor, "barnehagearbeider" og mamma for mini som blir ett år søndag neste uke. Prøver å få tid til å gjøre hagearbeidet og alt her hjemme som har forfalt over tid, men har ikke sjans til å komme ajour.
Så her går dagene i ett føler jeg. Jeg er hjemme fra levering skole/bhg rundt 830, da skal minste sove dupp og jeg får tid til å lage meg frokost og spise den, eller slappe av, eller dusje, eller bæsje. Med mindre hun nekter å sove for da må jeg ut og gå. Så er det fullt kjør fra et sted mellom 930 og 10, og frem til ny dupp ca 3-3 1/2 time etter hun våkner (stort sett mellom 1230 og 1330). Eldste er ferdig 1250, hjemme 1310, og da må det gjøres lekser og jeg bruker tid med begge barna. Så skal mellomste hentes i bhg 14-1430 og jeg må finne rom til å lage middag, ofte med minst ett barn som har behov for oppmerksomhet (stort sett minste). Hun skal da gjerne være i armene, men ikke i sele. Skjønner ikke hvordan jeg skal ha tid til en fjerde unge altså.

Men tips... Tja. Puslespill, organisering av alt mulig rart, fargeleggingsbøker for voksne, kryssord/sudoku, lese bøker, hagearbeid og å se litt serier er blant tingene jeg gjerne kunne tenkt meg å gjøre :D

Jeg er en del ute i skogen, også trener jeg styrketrening (spesielt rettet mot bekkenbunn). Det hjelper meg å holde bekkenplagene relativt i sjakk. Ellers så strikker jeg og pusler hjemme med litt typisk husarbeid. :happy:

Kjøp PlayStation :hilarious:
Alt kommer vel an på interesse også.
Noen dager går bare fort selvom jeg ikke har gjort noe som helst. Besøker foreldrene mine siden jeg tross alt har spydd der før, og vi alle tre synes det er hyggelig å ha litt selskap i hverandre om dagen.

Kjøp PlayStation :hilarious:
Alt kommer vel an på interesse også.
Noen dager går bare fort selvom jeg ikke har gjort noe som helst. Besøker foreldrene mine siden jeg tross alt har spydd der før, og vi alle tre synes det er hyggelig å ha litt selskap i hverandre om dagen.
Mannen sier ofte at han bare må dra å kjøpe playstation til meg, kanskje jeg bare må sende han avgårde! :p
Spiller en del switch da, og kunne nok vært mye flinkere til å dra på besøk for å få slått ihjel litt tid :)

Er hjemme å gjør husarbeid:smiley-chores011smiley-chores003 Mye klesvask når det er 4 barn og to voksne i husholdningen. Vasker minst 3 maskiner daglig. Støvsuger, vasker, rydder og lager middag. Så er det lekser med unga. 2-åringen startet I bhgen i august, men grunnet korona har han nesten ikke vært der. Da de må være hjemme om de er snørrete osv, selv med god almentilstand. Og samme er det på barne- og ungdomsskole. Så ja, unga har nesten ikke vært i skole eller bhge. Mannen har vært så flink å stått med alt alene pga jeg har slitt med hyperemesis:Heartred De siste 2 ukene er formen min heldigvis blitt bedre. Får ikke gått 12.000 skritt som jeg vanligvis gjør, men får iallefall gjort noe:rolleyes:

Med bekkenløsning nå så har jeg brukt litt tid på å gjøre det som skal bli barnerom klart til oppussing :happy: mye å gå gjennom, og må ha mange pauser så jeg ikke ødelegger rygg/bekken helt.:nailbiting: Og har handla litt til baby også, planlegger litt. Nå skal jeg pusse sprinkelseng til helgen :)

Back
Topp