Babypakker

mymy

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Oktoberfruene 2018
JuniJubel2021
Sensommerskattene 2023
Har folk begynt å hente ut babypakkene?
Bestilte i dag kiwi, rema 1000. Apoteket og skoringen.
 
Last edited:
Har hentet på Apotek 1 og Rema 1000, bestilt på Kiwi men ikke kommet så langt som å hente den enda. :joyful: Tror jeg dropper Skoringen.
 
Jeg har hentet på kiwi, rema, apotek 1 og Skoringen :)
 
Har henter fra Kiwi, apoteket og rema. Vurderte nesten å droppe rema for man må 1, plukke alle varene selv og 2, håpe appen fungerer når man står i kassen. Det gjorde den IKKE da jeg var der og de butikkansatte ville ikke hjelpe i det hele tatt. Så da stod man der som en tulling mens de måtte slå ut alle de varene igjen. Måtte kontakte rema sin kundeservice slik at de kunne aktivere pakken som allerede var aktivert. Bare rot, noe som er trist da du får mye bra i rema sin «pakke» :)
 
Har henter fra Kiwi, apoteket og rema. Vurderte nesten å droppe rema for man må 1, plukke alle varene selv og 2, håpe appen fungerer når man står i kassen. Det gjorde den IKKE da jeg var der og de butikkansatte ville ikke hjelpe i det hele tatt. Så da stod man der som en tulling mens de måtte slå ut alle de varene igjen. Måtte kontakte rema sin kundeservice slik at de kunne aktivere pakken som allerede var aktivert. Bare rot, noe som er trist da du får mye bra i rema sin «pakke» :)
Ja la merke til det. Ikke somlet meg inn i butikken og hentet det enda. Var. Mye kjekkere før når du fikk en ferdig pose!
 
Dere som har hentet på kiwi, fikk dere noen bekreftelse på mail og beskjed om hvilken kiwi butikk dere skulle hente på? Det sto bare at mitt trumf kort var ladet med gratis startpakke og at jeg kunne hente den om tre dager? Har ikke fått verken sms eller mail med bekreftelse på bestillingen..
 
Dere som har hentet på kiwi, fikk dere noen bekreftelse på mail og beskjed om hvilken kiwi butikk dere skulle hente på? Det sto bare at mitt trumf kort var ladet med gratis startpakke og at jeg kunne hente den om tre dager? Har ikke fått verken sms eller mail med bekreftelse på bestillingen..
Sniker
Den blir lagret på kortet ditt, så du kan faktisk hente i hvilken som helst kiwi butikk :singing:
Bare vent de tre dagene for å være sikker på at den er aktivert :happy:
 
Jeg vurderer fremdeles, men hvor mye spam og tlf/mails får dere (som kanskje har hentet i tidligere graviditeter) i ettertid? For å kunne hente pakkene signerer du deg jo opp i drøssevis av kundeklubber og godtar og blir kontaktet av samarbeidspartnere.. så kjenner jeg er skeptisk.
 
Aldri opplevd det med apotek, kiwi, og rema 1000. Skoringen har jeg ikke prøvd før så vet ikke. Men alle disse bokklubbene er jo noe herk med å huske avbestille hele tiden.
 
Hentet babypakke på Apotek1, veldig fornøyd med den! Har bestilt på Kiwi og har lastet ned igjen æ-appen for anledningen, sånn at jeg kan hente på rema 1000 også :happy: Skal sjekke ut Skoringen, var ikke klar over at de hadde:)
 
Hentet babypakke på Apotek1, veldig fornøyd med den! Har bestilt på Kiwi og har lastet ned igjen æ-appen for anledningen, sånn at jeg kan hente på rema 1000 også :happy: Skal sjekke ut Skoringen, var ikke klar over at de hadde:)
Kosekluten til skoringen var så myk og god! Storebror her ville ha den
 
Liberoklubben har også en gratis babypakke, så jeg i dag :)
 
Har bestilt de fleste, må bare huske å plukke de opp
 
Back
Topp