Myke håndkler - erfaring?

Bygdejenta

Elsker forumet
Novemberlykke 2020
Okey. Jeg er lei av stive håndkler og trenger tips til myyyyke håndkler som ikke loer. Hadde kjøpt nye kluter til mini her som loer veldig.

Har du noen skikkelig gode håndkler som du er fornøyd? Hva er merket eller hvor kjøpte du de? Har du link, er det enda bedre :D
 
Bruker du tørketrommel? Etter min erfaring er det eneste som faktisk fungerer for å holde tøyet mykt
 
Okey. Jeg er lei av stive håndkler og trenger tips til myyyyke håndkler som ikke loer. Hadde kjøpt nye kluter til mini her som loer veldig.

Har du noen skikkelig gode håndkler som du er fornøyd? Hva er merket eller hvor kjøpte du de? Har du link, er det enda bedre :D
«Tom»-serien med håndklær fra Princess. Myke og suger godt opp fuktighet. Men en runde i tørketrommel er virkelig alfa og omega for supermyke og fluffy håndklær.
 
Vi kjøpte faktisk fra H&M Home, og både klutene og håndklærne er kjempemyke :) Var sjokkert over kvaliteten også, de er ganske solide!
 
Vi kjøpte faktisk fra H&M Home, og både klutene og håndklærne er kjempemyke :) Var sjokkert over kvaliteten også, de er ganske solide!
Forstår at du ble sjokkert. Det ble jeg nå! Ble så skuffa over IKEA sine, så hadde aldri falt meg inn å ta en titt på H&M sine ettersom jeg forventer noe i samme kvalitet der :bag:
 
Forstår at du ble sjokkert. Det ble jeg nå! Ble så skuffa over IKEA sine, så hadde aldri falt meg inn å ta en titt på H&M sine ettersom jeg forventer noe i samme kvalitet der :bag:

Ja, vi kjøpte først fra IKEA og de ble frynsete etter et par vask :shifty: Men så langt har vi god erfaring med de fra H&M :)
 
Selv kjøper jeg fra kid og princess når det er 50% rabatt, og er fornøyd med det. Kid sine kan loe litt i starten, men det gir seg etterhvert. Jeg liker spesielt de fra kid som er litt tykkere, de holder seg veldig lenge (men er også litt dyrere)
 
Selv kjøper jeg fra kid og princess når det er 50% rabatt, og er fornøyd med det. Kid sine kan loe litt i starten, men det gir seg etterhvert. Jeg liker spesielt de fra kid som er litt tykkere, de holder seg veldig lenge (men er også litt dyrere)

jeg liker også KID sine. Ja de tykkere er litt dyrere, men man får det man betaler for
 
Selv kjøper jeg fra kid og princess når det er 50% rabatt, og er fornøyd med det. Kid sine kan loe litt i starten, men det gir seg etterhvert. Jeg liker spesielt de fra kid som er litt tykkere, de holder seg veldig lenge (men er også litt dyrere)
jeg liker også KID sine. Ja de tykkere er litt dyrere, men man får det man betaler for
Loer de tykke fra Kid?
 
Min erfaring er at de tykke ikke loer, men ingen regel uten unntak :angelic: jeg kjøpte noen litt tynnere fra kid for en tid tilbake, og de loet litt i starten. Kjøpte også noen tykke for en måned eller to tilbake, av sorten celia, og de loet ikke. Synes forresten de i mørk blå holder litt dårlig på fargen, så anbefaler beige eller hvit..
 
Vi er veldig fornøyde med Flodalen fra IKEA. God kvalitet, tykke, holder seg myke og loer ikke. Det er ikke de rimeligste fra IKEA, men prisen er ganske grei sammenlignet med mye annet.
 
Back
Topp