Oss testetøser imellom

Noen som har erfaring med svak positiv test, som plutselig forsvinner? Tok en test der jeg kunne se streken svakt, og etter en liten stund, forsvant den:eek:

Vedlegg

• 376626FD-7B37-4EAB-991B-28F34CC37665.jpeg
    376626FD-7B37-4EAB-991B-28F34CC37665.jpeg
    526,3 KB · Visninger: 180
Noen som har erfaring med svak positiv test, som plutselig forsvinner? Tok en test der jeg kunne se streken svakt, og etter en liten stund, forsvant den:eek:
Kanskje du har dyppet testen litt for lenge?

Ser streken godt likevel. Men spørs om du ikke skal se på denne som defekt

Tok en cb digital, bare for å sjekke.. den slo ut som ikke gravid.. Men strekene er jo der? Må de bare bli sterkere?o_O

Vedlegg

• 3E12AB42-AC12-4F79-A8C3-8C91484E13C1.jpeg
    3E12AB42-AC12-4F79-A8C3-8C91484E13C1.jpeg
    296,7 KB · Visninger: 145
Tok en cb digital, bare for å sjekke.. den slo ut som ikke gravid.. Men strekene er jo der? Må de bare bli sterkere?o_O
Det er alltid tre streker på disse. Har sett disse tre strekene ganske mye sterkere og da enda negativ. Er vel derfor man ikke skal åpne digitale å prøve å tolke de selv slik som man gjør med strimmel..:angelic:

Premom kan ikke lese HCG-testresultater? Hvor skrev du inn testene ??? Jeg kan ikke se noen 2. linje. Hva skjedde med deg?
Hvis du går inn på tests. Og velger others og tar et bilde. Så leser den av testen og kommer med et tall om den ser noe. Kan selvfølgelig ikke stoles helt på.

Bildene blir veldig dårlige her inne,og skyggene veldig svake,så viser nesten ikke. Men det var ikke rart,for jeg fikk mensen i gårkveld:p

Er det noen som har tatt digital test selv om du visste du var gravid? Fikk 2-3 uker da jeg var 4 eller 5 uker. Uregelmessig syklus så er usikker på lengd. Sist mens og størrelse på embryo på TUL stemte ikke overens.

Jeg er en plass i mellom 10-11 uker nå, og har en voldsom trang til å ta en digital test som jeg har liggende. Kan liksom høre den rope..

Haha

Den er 100% ikke falsk positiv :hilarious: Du får ta en digital med ukeindikator. De er litt gøy:angelic: Mer enn sterk nok til å slå ut på de!! Gratulerer!:p
Ble litt satt ut etter å ha lest innlegg her inne om disse testene...rfsu test ofte...at folk får positive uten å være gravid :wideyed: trodde ikke det var mulig...er jo bare teit, men kjente jeg plutselig gruer meg litt til å ta digital:wideyed::wideyed::wideyed: at man må lese alt liksom:hilarious::hilarious:

Tips til dere andre testetøser! Jeg merker selv på mine strips at jeg får sterkere strek ved ettermiddagsurin. Altså jeg har sterkere strek rett etter jobb enn ved fmu. Det er helt sikkert individuelt men verdt å sjekke:cat:

Ble litt satt ut etter å ha lest innlegg her inne om disse testene...rfsu test ofte...at folk får positive uten å være gravid :wideyed: trodde ikke det var mulig...er jo bare teit, men kjente jeg plutselig gruer meg litt til å ta digital:wideyed::wideyed::wideyed: at man må lese alt liksom:hilarious::hilarious:

Jeg har fått positiv rsfu uten å være gravid, men da svak strek , men tydelig rosa.. så ja, ubehagelig når man ikke kan stole på resultatet :hilarious::hilarious:

Jeg har fått positiv rsfu uten å være gravid, men da svak strek , men tydelig rosa.. så ja, ubehagelig når man ikke kan stole på resultatet :hilarious::hilarious:
Trøster meg med at mine fire var så pass sterke at de gjelder:wideyed: var sykt nok FRI for digital test på apoteket her! :(:(:( Så nå må jeg vente til mandag....sånn er det å bo på en liten plass

Trøster meg med at mine fire var så pass sterke at de gjelder:wideyed: var sykt nok FRI for digital test på apoteket her! :(:(:( Så nå må jeg vente til mandag....sånn er det å bo på en liten plass

oi, det tror jeg aldri jeg har opplevd før. Bor på en liten plass jeg og, men vi har utrolig nok 4(!!) apotek her. Men skal litt til at det er skygge på fire stk ja :) krysser for at du får positiv digital på mandag :)

oi, det tror jeg aldri jeg har opplevd før. Bor på en liten plass jeg og, men vi har utrolig nok 4(!!) apotek her. Men skal litt til at det er skygge på fire stk ja :) krysser for at du får positiv digital på mandag :)
Vi har ett lite apotek:hilarious::hilarious: men de pleier å ha det man trenger altså...som hun sa i kassa, det er ikke det de selger mest av her. Er et større ikke så langt unna, men alt er jo stengt imorgen:wtf::wtf:

Tips til dere andre testetøser! Jeg merker selv på mine strips at jeg får sterkere strek ved ettermiddagsurin. Altså jeg har sterkere strek rett etter jobb enn ved fmu. Det er helt sikkert individuelt men verdt å sjekke:cat:

Dette har jeg også hatt! Både med kommende storebror og lillesøster i magen nå :love7

Premom kan ikke lese HCG-testresultater? Hvor skrev du inn testene ??? Jeg kan ikke se noen 2. linje. Hva skjedde med deg?
Ser du ikke har fått svar så tar meg friheten til å svare :p ,men du kan legge inn graviditetstester i premom :) Den ligger vedsiden av " others" inne på tester :)

Ser noen en svak skygge på denne testen? ❤️

Vedlegg

• IMG_20210501_085457.jpg
    IMG_20210501_085457.jpg
    412,5 KB · Visninger: 164
Back
Topp