D vitamin dråper

Stressaførstegangsmamma

Betatt av forumet
Hei!
Jeg har ei lita ei på snart 9 uker. Jeg har vert slurvete å glemt å gi vitamindråper hver dag, fram til for 3/4 dager siden, nå har ikke hun bæsja på 2 dager. Hun pleier å bæsje hver eneste dag flere ganger for dagen.

Hun fikk rotavirusvaksine dagen før hun ble 8 uker (hun er 8 uker og 5 dager i dag), kan det være bivirkinger fra det og at vitamindråpene er uskyldige?

Skal ta kontakt med helsestasjon, men klarer ikke roe ned hodet før legging :shy:
 
Jeg tenker det kan være alt fra modning av tarm, d-dråpene, bivirkninger som du sier, eller rett og slett at kroppen ikke lager bæsjebleier akkurat nå men at det går tilbake til normalen snart :)
Det er så vanskelig å si hva som er hva.
Jeg trodde også d-dråpene tulla med tarmen til lille, men nå er jeg jaggu ikke sikker, for lille har magesmerter uten de og. Så endringer kan være helt tilfeldig og normalt også, bare at de sammenfaller med noe vi ilegger «skyld»:angelic:

Bra du skal ta kontakt med helsestasjonen, de kan svare bedre enn meg som bare synser :shy:
Skjønner godt du tenker mye på det og ikke klarer å roe ned hodet, det er tross alt 24/7-jobb å være mamma :Heartred Vi bryr oss 110% hele tiden :love7
 
Jeg tenker det kan være alt fra modning av tarm, d-dråpene, bivirkninger som du sier, eller rett og slett at kroppen ikke lager bæsjebleier akkurat nå men at det går tilbake til normalen snart :)
Det er så vanskelig å si hva som er hva.
Jeg trodde også d-dråpene tulla med tarmen til lille, men nå er jeg jaggu ikke sikker, for lille har magesmerter uten de og. Så endringer kan være helt tilfeldig og normalt også, bare at de sammenfaller med noe vi ilegger «skyld»:angelic:

Bra du skal ta kontakt med helsestasjonen, de kan svare bedre enn meg som bare synser :shy:
Skjønner godt du tenker mye på det og ikke klarer å roe ned hodet, det er tross alt 24/7-jobb å være mamma :Heartred Vi bryr oss 110% hele tiden :love7

takk for svar:Heartred håper din lille slipper magesmertene etterhvert :love7
Får jo så vondt av å se de ha vondt:(
 
Back
Topp