Ulldress til kalde dager vår, sommer og høst

PepsiMom

Gift med forumet
Marshmallows2021
Novemberlykke 2022
Smånissene 2022
Tenker å kjøpe en ulldress til lille for å ha på kjøligere vår-, sommer- og høstdager. Har flere hjemmestrikkede dresser, men de er tykkere og blir veldig varme. Hvilken dress vil dere anbefale?
Har sett litt på Lillelam sin tynne dress, er den fin til å bruke i vogn osv? Hvilken størrelse bør jeg gå for? Han bruker 56/62 nå.
 
Vi har to dresser fra Lillelam som vi har brukt oppi vogna nå, sammen med en diger dunpose. De er veldig deilige! Myke og passe tynne, jeg tipper de kan brukes hele året. Vi har også en helt tynn dress fra Janus som er enda tynnere og veldig god! Nøstebarn er også en favoritt hos mange har jeg skjønt
 
Vi har to dresser fra Lillelam som vi har brukt oppi vogna nå, sammen med en diger dunpose. De er veldig deilige! Myke og passe tynne, jeg tipper de kan brukes hele året. Vi har også en helt tynn dress fra Janus som er enda tynnere og veldig god! Nøstebarn er også en favoritt hos mange har jeg skjønt
Men er det den tykkeste fra Lillelam dere har, eller den som heter noe med «tynn»?:)
 
Men er det den tykkeste fra Lillelam dere har, eller den som heter noe med «tynn»?:)

Jeg er litt usikker for dette er arvetøy..Så den er noen år gammel. Men den ser ut som den som heter «sparkedress tynn classic»
 
Enig med lille lam. På vinteren er nøstebarn ullfleece topp! Nå bruker vi bare en strikkejakke og lue i vognen under Dyne og tynt ullpledd. Hun er veldig varm av seg:happy:
 
Vi har fått lillelam tynn i gave, og den virker midt i blinken! Så deilig og behagelig:)
 
Takk for svar alle!:)
Kjøpte en tynn Lillelam i størrelse 68. Han bruker 56/62 nå, så regner med den passer fram til i sommer. Den passer godt nå. Kjøpte en tynn til i størrelse 80 som vi bruker sensommer/høst, samt en tykk i 86 som vi skal bruke i vinter. De er små i størrelsene. 30% på Barnas hus var toppen akkurat nå! :happy:
 
Back
Topp