Mangler tester!!!

Kka

Elsker forumet
Februarlykke 2022❄️
Altså, nå er det panikk i heimen! Bestilte en testpakke fra babyplan. Det stod at den inneholdt 5x graviditetstester og 21x el tester... jeg åpna pakken halvveis, la den i en skuff og dro ut en og en test. I dag ble jeg plutselig oppmerksom på at den pakken med el tester var mistenkelig liten for 21 tester. Trodde jo jeg fikk slike strips, men jeg har fått pinner. Å ser nå til min forskrekkelse at det kun er to tester igjen! Jeg har altså fått 7 pinner, heller enn 21 strips??? Prøver å sende melding til babyplan for å få nøsta opp i dette, men det går ikke Ann å sende, den bare står å spinner å sender ikke meldinga.. så frustrert nå, min første gang jeg tester for el. Så siden jeg hadde mange tester begynte jeg tidlig for å lære å kjenne symptomer i forhold til når el faktisk inntreffer å nå har jeg 2(!) tester igjen, og 2 lange dager på jobb der jeg planla å teste morgen og kveld (får ikke mulighet å planlegge å teste mens jeg er på jobb). Så altså en dag igjen. Og 2 dager til el i følge app..
Nå leser jeg her at mange får mye skygge på babyplan sine tester å nå dette... frustrasjonsnivået i øyeblikket er HØYT..

Du kunne kanskje ha reist på meny og kjøpt make sure sine eggløsningstester? Ikke prøvd dem selv, men har hørt bare positivt om det merket:D

https://meny.no/varer/personlige-artikler/apotekvarer/graviditetstest/egglosningstest-7090039280064
Takk for dagens redning! <3 Blir helt surrete i hodet av dette teste greiene. Tror nesten jeg ikke kan bli gravid uten å vite hva dag el var :facepalm: Men altså, poenget var jo som skrevet over at jeg skulle prøve å få litt oversikt! Men da blir den en svipptur innom meny på vei hjem i morgen :D

Takk for dagens redning! <3 Blir helt surrete i hodet av dette teste greiene. Tror nesten jeg ikke kan bli gravid uten å vite hva dag el var :facepalm: Men altså, poenget var jo som skrevet over at jeg skulle prøve å få litt oversikt! Men da blir den en svipptur innom meny på vei hjem i morgen :D

hehe, her også. Har kanskje et liiiite kontrollbehov også:shy: greit å teste og lære kroppen og kjenne. Merker jeg kjenner mer etter hver syklus på kroppen når eggløsning er;)

Back
Topp