Hysteroskopi privat

Dipsy

Gift med forumet
Himmelbarn
Sommerfuglene
Hei!
Er det noen som vet om steder de utfører hysteroskopi privat, bortsett fra Hausken? :rolleyes: Tror ikke Hausken tar i mot andre pasienter enn egne for tiden. Har prøvd å sjekke Volvat, Livio, Medicus og Bærum gynekolog uten hell..

Hei!
Er det noen som vet om steder de utfører hysteroskopi privat, bortsett fra Hausken? :rolleyes: Tror ikke Hausken tar i mot andre pasienter enn egne for tiden. Har prøvd å sjekke Volvat, Livio, Medicus og Bærum gynekolog uten hell..

Prøve Aleris, kanskje?
Dem har den på nettsiden i hvert fall.

Har du bestemt deg å ta den likevel? Eller klinikken/legen som insisterer?

Prøve Aleris, kanskje?
Dem har den på nettsiden i hvert fall.

Har du bestemt deg å ta den likevel? Eller klinikken/legen som insisterer?
Takk! Da prøver jeg der. Nei, har ikke bestemt meg, men det kommer sikkert an på slimhinnen neste syklus. Greit å ha sjekket alle muligheter. Hører ingenting fra offentlig..

Aleris hadde! Men det var ikke billig :eek:

Leste gjennom din tidligere hysteroskopi-tråd.
Etter at jeg anbefalte Aleris.
Ser at noen nevner pris 30-40k nok.
Kan det stemme?
Det var jo ganske stive priser.
Sammenlignet med egenandel på par hundre kroner offentlig.

Leste gjennom din tidligere hysteroskopi-tråd.
Etter at jeg anbefalte Aleris.
Ser at noen nevner pris 30-40k nok.
Kan det stemme?
Det var jo ganske stive priser.
Sammenlignet med egenandel på par hundre kroner offentlig.
Ja, 35000 stemmer :hungover: ser Hausken er mindre enn 1/3 av prisen men det hjelper lite når de ikke tar imot andre enn egne pasienter..
Hvis alternativet er å vente månedsvis på offentlig, så går jo ikke det heller :arghh:

Har du sjekket Spiren? Står i hvert fall på nettsiden at de utfører hysteroskopi :happy:

Har du sjekket Spiren? Står i hvert fall på nettsiden at de utfører hysteroskopi :happy:
Ja, de gjør det ikke nå :joyful: har sjekket det meste tror jeg.. finner veldig mange steder at det står de utfører det, men få som gjør det i praksis..

Back
Topp