Fantastisk! Gratulerer med babyen i magenDenne er helt lik min 7 dpo, var mye tydeligere kvelden 8 dpo og positiv digital morgenen 9 dpo27+1 med lillesøster nå
![]()
Det kan bli et håp ja. Blir mange timene her nå å vente til neste test!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantastisk! Gratulerer med babyen i magenDenne er helt lik min 7 dpo, var mye tydeligere kvelden 8 dpo og positiv digital morgenen 9 dpo27+1 med lillesøster nå
![]()
Det kan bli et håp ja. Blir mange timene her nå å vente til neste test!
Tok to til av de som krever 25, på neste dorunde; kom opp på de også noe er det iallefall
![]()
7 DPO idag, og vet det kan være litt for tidlig.
Men hva syns dere om denne her? Noen som har opplevd å få slik svak strek ganske tidlig som ble sterkere? Jeg er godt forberedt på at det kan være skyggestrek![]()
Håper ikke detSerkrysser fingrene for at det ikke er skyggestrek
![]()

Ser strek!
Vis vedlegget 354486
Er den nederste der positiv nå? Syns de ser like sterke ut i virkeligheten, men premom vil ikke definere den som high.. er rsfu test.. hørt at de er vanskelig å tolke ifht feks make sure og babyplan...
Fikk positiv clearblue advanced eggløsningstest, og pinnen på den var tydelig positiv (teststrek til Venstre og kontrollstreken til Høyre)
Vis vedlegget 354487
Ser positiv ut, rart du fikk low på den!

ja jeg syns også det....
Vis vedlegget 354490
Fikk 0,77 på den på premom.. tror det er noe rart med rsfu testene altså![]()

ja jeg syns også det....
Vis vedlegget 354490
da kan du få inn positiv
Du kan legge inn nivået manuelt, om du drar bildet av testen til venstreda kan du få inn positiv
![]()
Du kan legge inn nivået manuelt, om du drar bildet av testen til venstreda kan du få inn positiv
![]()
ja jeg syns også det....
Vis vedlegget 354490
Syntes nå den så positiv ut den der damen om premom appen ikke er enig så betyr ikke det noe så lenge aksjer blir lagt inn
![]()
må jeg trykke på peak da?

Om du redigerer rett bak der tallet står, så kan du sammenligne med streker som kommer opp![]()