Oss testetøser imellom

Tok både tidligtest og vanlig i morges, 8 dpo. Helt blenda, men er jo så tidlig.Vis vedlegget 353210
Har spottet ganske tydelig i dag, men ikke nok til at det kommer i trusen. Ikm er 10 dpo, så kort vindu for egg å feste seg evt.

Dette er barn nr 3, håper så det klaffet endelig!

Krysser fingrene for at du snart får positiv test!

8 dpo, kveldsurin
20210404_232703.jpg

20210404_232822.jpg

Tok en test i dag, eller, begynte strengt tatt i går.. er bare 7 DPO, så vet jo at jeg burde vente.. men.. selvkontroll?! Syns jeg ser antydning til begynnende strek på denne, men kan også være skyggestrek. Hadde vel vært rart om jeg ikke så noe etterhvert så lenge som jeg har stirret på denne. Vanskelig å få gode bilder da
Må nok smøre meg med tålmodighet, og tenker at det kanskje ikke er lurt å teste på denne måten. Får forhåpninger og det kan bli lange måneder framover når jeg er sånn på første pp. Hjelper kanskje å begynne på jobb igjen etter påske, holde meg opptatt med litt andre ting!

1636D471-553D-43BE-A35D-810408B70B08.jpeg
1636D471-553D-43BE-A35D-810408B70B08.jpeg
320F425A-E0BD-4B91-AC30-81010121AC1A.jpeg

Testen ble veldig positiv etter en time i søppelet...:banghead::hilarious: Dumme dama...:angelic: Uansett for synlig strek for 8 dpo, og de skal ikke leses av etter 5 min.. Da var ikke streken der:chicken: Har selvfølgelig testet enda en gang etter jeg så dette:hilarious::shifty: Ikke noe å melde fra den testen for å si det sånn!!

Vedlegg

• 1AA553A6-9ACC-4B7C-A29E-FE07B8ABACEF.jpeg
    1AA553A6-9ACC-4B7C-A29E-FE07B8ABACEF.jpeg
    34,4 KB · Visninger: 71
Testen ble veldig positiv etter en time i søppelet...:banghead::hilarious: Dumme dama...:angelic: Uansett for synlig strek for 8 dpo, og de skal ikke leses av etter 5 min.. Da var ikke streken der:chicken: Har selvfølgelig testet enda en gang etter jeg så dette:hilarious::shifty: Ikke noe å melde fra den testen for å si det sånn!!

Åå, skjønner du har testet på nytt da! Håper du snart får positiv test ☺️

Så her er grunnen til at man ikke skal sjekke testen etter tidsfristen :chicken::chicken::chicken::chicken::chicken:

Vedlegg

• 49186752-ACCC-4208-9968-D60FBDF606AC.png
    49186752-ACCC-4208-9968-D60FBDF606AC.png
    239,4 KB · Visninger: 90
Du tok den første på morgen urin? Tror du er gravid da, selv om streken kom etter. Den streken der er ikke en skygge for å si det sånn, så test igjen imorgen tidlig;)
Skygge er det ikke! Men mente å lese at den kan reagere etter tidsfristen, men at det ikke betyr hcg? Men den va negativ innenfor de 5-10 min etter jeg tok den i morges:p Kan heller ikke skjønne dersom streken er så sterk etter tidsfristen men blenda før. Også i tillegg ikke antydning til strek på neste test:angelic: Har ikke helt troen men hadde vært gøy da:p Burde jo absolutt ikke ta testene opp fra søppelet:hilarious:

Last edited:
Du tok den første på morgen urin? Tror du er gravid da, selv om streken kom etter. Den streken der er ikke en skygge for å si det sånn, så test igjen imorgen tidlig;)
Denne testetøsen røk på en ny test, «samlet» urin i 4-5 timer:p Blenda. Hvis den andre hadde vært reel ville den i realiteten egentlig slått ut til alle døgnets tider med tanke på styrken på den streken.
Men syns det var veldig rart å få en så sterk strek på testen til tross for at det var over tidsfristen!:po_O

Blir å teste i morgen tidlig, (som om jeg klarer å
Stå over fristelsen i kveld). Tørr ikke håpe noe:hilarious:

Denne testetøsen røk på en ny test, «samlet» urin i 4-5 timer:p Blenda. Hvis den andre hadde vært reel ville den i realiteten egentlig slått ut til alle døgnets tider med tanke på styrken på den streken.
Men syns det var veldig rart å få en så sterk strek på testen til tross for at det var over tidsfristen!:po_O

Blir å teste i morgen tidlig, (som om jeg klarer å
Stå over fristelsen i kveld). Tørr ikke håpe noe:hilarious:

Krysser likevel fingrene for deg at det er en liten spire :shy:

Noen som har erfaring med clearblue early?
Lest at de kan ha skyggestreker, men hva betegnes som skyggestrek?
Fikk denne idag, håper det er babystrek:nailbiting:

Den ser blå ut i mine øyne :smug:
Ville tatt en ny test om par dager for å se om den blir sterkere eller ei.

Har ikke hatt dårlig erfaring med CB tidligere, men vet andre her har hatt litt forskjellige opplevelser med denne testen.

Fant endelig ut at makesure fantes! Digg å kunne reise rett på meny å slippe å bestille på nett. Men farlig fort å bruke ekstra mye peng dao_O

Fortell...? Er det en test som selges på Meny?
Ja! Så flere som anbefalte den her inne. Både el test og g test. Sett mange bruke de:p 119kr for 10 strimler.

Back
Topp