Babycall

Stressaførstegangsmamma

Betatt av forumet
Behovet har meldt seg for babycall, jeg vil ha en med kamera, men det er så mange at jeg blir helt surren.

Noen som kan anbefale en bra babycall med kamera?
 
Jeg har ingen erfaring, men bestilt meg Neonate BC-8000DV Video Babycall. En venninne har den samme til sine to barn, og hat vært veldig fornøyd. Den var på timesalg på Babybanden forrige uke. Tenker det er en praktisk investering, selvom det er dyrt.
 
Jeg har ingen erfaring, men bestilt meg Neonate BC-8000DV Video Babycall. En venninne har den samme til sine to barn, og hat vært veldig fornøyd. Den var på timesalg på Babybanden forrige uke. Tenker det er en praktisk investering, selvom det er dyrt.
Denne har jeg, fornøyd, bortsett fra at den kunne hatt bedre batteritid. Min er noen år gammel, så mulig dette er forbedret. Liker at den ikke går på wifi med tanke på hacking o. l.:dead::hilarious:
 

Enig i denne. Vi har vært borti flere forskjellige med storesøs, og denne er vi så absolutt mest fornøyd med. Vet mange skryter av neonate, og den har vi også hatt. Reklamerte på den totalt tre ganger før vi til slutt hevet kjøpet og endte da opp med avent sin istede. Med neonate hadde vi gjentagende problemet med dårlig laderinngang, skurrete og akutt bråkete lyder og ikke minst helt rævva batteritid!!! Ja, babydelen til avent trenger strøm men den står på samme plass hver natt så det er ingen problem. Foreldre enheten kan vi ha på gjennom natta uten at den piper for lavt batteri! Til vogna har vi brukt Capidi sin uten kamera og den funker helt tipp topp til det. Råfornøyd med den og:cat:
 
Jeg har ikke hatt babycall med kamera, men har brukt neonate sin uten. Jeg har vært strålende fornøyd med den.. og en venninne har neonate med kamera og er like fornøyd! Så jeg anbefaler neonate sin;)
 
Back
Topp