Noen som ikke vil vite kjønn?

Jeg fikk vite kjønn i går. 13+1. Kan selvfølgelig hende det var feil, men samtidig var dette en utrolig dyktig spesialist, så jeg tviler på at han hadde sagt noe om han var veldig i tvil ;-)

Jeg hadde aldri klart å holde meg fra å vite kjønnet. Syns det blir så mye mer virkelig med en gang. Forrige gang fikk vi vite det i uke 15!

Jeg har ikke tenkt å vite noe før barnet kommer, og så langt ser det ut som samboer er enig :happy:

Skulle ønske jeg klarte å ikke vite :nailbiting: men er alt for nysgjerrig! Har egentlig ingenting å si om det er gutt eller jente, bare må vite hva det er:D

Hvordan klarer du å holde deg? :eek:
Det er spennende å kjenne på, men ikke vite hvem det er der inne. Det blir avslørt ved fødselen og gjør det enda mer spesielt for meg. Det blir også litt mer spenning for de rundt også, ingen som vet hva vi får. Og vi får fortelle det etter fødsel :)
Men jeg forstår absolutt de som vil vite det. De går rundt og vet litt mer hvem de venter, kan forberede mer, og får endelig møte den de vet hvem er ved fødselen. Jeg forstår de nesten mer denne gangen enn tidligere, som gjør meg litt usikker selv faktisk :) men jeg tror nok vi venter denne gangen også :)

Det er spennende å kjenne på, men ikke vite hvem det er der inne. Det blir avslørt ved fødselen og gjør det enda mer spesielt for meg. Det blir også litt mer spenning for de rundt også, ingen som vet hva vi får. Og vi får fortelle det etter fødsel :)
Men jeg forstår absolutt de som vil vite det. De går rundt og vet litt mer hvem de venter, kan forberede mer, og får endelig møte den de vet hvem er ved fødselen. Jeg forstår de nesten mer denne gangen enn tidligere, som gjør meg litt usikker selv faktisk :) men jeg tror nok vi venter denne gangen også :)
Ja jeg kan virkelig forstå spenningen! Har veldig lyst selv, men jeg har virkelig ikke god nok selvdisiplin :hilarious:

Nei, bare de to forrige og denne. Men med begge jentene så jeg det selv på tul, og fikk det bekreftet da jeg spurte om det var jente. Denne gangen skal jeg ihvertfall ikke spørre, og håper jeg ikke ser noe nub
Er du jordmor/lege? Jeg så nubben med en gang på TUL uke 12.. men der er det jo høyst usikkert om den utvikles, men jeg så den så tydelig.. hele tiden...:hilarious::hilarious: la ikke merke til det på TUL med sønnen min.. men visste ikke så mye om nub da heller

Jeg fikk vite kjønn i går. 13+1. Kan selvfølgelig hende det var feil, men samtidig var dette en utrolig dyktig spesialist, så jeg tviler på at han hadde sagt noe om han var veldig i tvil ;-)

Jeg hadde aldri klart å holde meg fra å vite kjønnet. Syns det blir så mye mer virkelig med en gang. Forrige gang fikk vi vite det i uke 15!
Så spennende :) Hva får du??

Har en av hver så kunne like greit ventet egentlig men samtidig så kommer vi nok til å be om å få vite som før, spesielt eldste vil vite det :happy:
Også greit å vite hvilke klær osv jeg skal vaske for vet at jeg kun får bestemme hvilke klær og farge en kort stund så skal nyte det :p
Når storesøster fikk øyene opp for farger ville hun kun ha blått og kommende storebror ville kun ha rosa og nå som de er 4 og 8 år får vi ikke bestemme spesielt mye når det kommer til klær ;)

Tror det er veldig spennende å ikke vite hva det blir før til fødsel:happy: men jeg kjenner jeg ikke klarer å vente så lenge, så vi ønsker å vite det til OUL i mai :happy:

Back
Topp