Tilbudstråden

Babydager hos Barnas Hus :happy:
Nå blir det innkjøp av bilstol m/base, babygym, dyne x2, vippestol, babycall og litt treleker (blitt heilt hekta på leker i tre - de skal gjemmes på å tas frem til barnebarn igjen:happy:)

Eg er personlig skikkelig dårlig til å leite etter beste tilbud, så kjøper gjerne på steder eg kjenner godt når det er tilbud :p

Men - noen som har erfaring med å bestille bilstol på nett og da hente på posten? Tenker dere at det er like ‘trygt’ som med transport til butikk.. med tanke på slagskader og sånn.
Vi kjøper lik bilstoltype som vi hadde til de to eldste så er trygg på valg av selve stolen :happy:

Oioi, ser jo det at vi var alt for tidlige med å selge utstyr etter de to eldste :p:p Men er nå litt kjekt å handle nytt også :happy:
 
Det er 3 for 2 og 50% på masse produkter til baby og barn på princess nå! :) Smekkene de har der er helt gull (Elis frotte - vi har prøvd det meste, men endte opp med bare dem), og de har de mykeste helseteppene til å svøpe en nyfødt! Laken, håndkler, kluter, sengesett, osv. er også veldig ålreit der :)
 
Babybanden har timessalg i kveld:happy:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210324-090855_Facebook.jpg
    Screenshot_20210324-090855_Facebook.jpg
    8,7 KB · Visninger: 11
Tilbud på fødselsforberedende kurs fra positiv fødsel ut søndag :)
 
Mimmis har 20% med rabattkoden spring20 ut dagen. Jeg kjøpte leander stellematte som jeg egentlig ikke skulle ha :hilarious:
 
Back
Topp