Kiropraktor tips

Chachacha

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Juligull2021
Hei.

Jeg begynner å slite med bekkenet allerede. Er 18+6 i dag. Og slet veldig med forrige også.

tenkte jeg skulle søke litt hjelp denne gangen. Noen som har tips om noen som er gode på dette?

Reiser gjerne litt til noen som er gode. Men helst på på Østlandet. Bor i Viken.
 
Viken er et så stort område :joyful: kjenner flere kiropraktorer rundt omkring som er gode, og da særlig en i Oslo, en utenfor Tønsberg og en utenfor Larvik.. kjenner ingen personlig på Østlandet.. :)
 
Har du fått hjelp, Chachacha?

Velig lurt å søke hjelp tidlig. I forrige svangerskap hadde jeg svært store plager som varte lenge etter fødsel. Et ikke godt denne gangen heller, men får hjelp av kiropraktor, forsiktig bevegelse/trening og hvile...

Det er nok flere som kan noe om dette. Personlig kan jeg anbefale Kristin Myklebust ved Follo kiropraktorsenter. Hun er flink og faglig oppdatert på området.
 
Jeg går hos en muskelterapeut i Drammen og Mjøndalen. Hun er noen dager på hvert sted.

Hun har hjulpet meg masse med øvelser og massasje. Blir litt sånn vond/avslappende time. Hun passer på at jeg ligger godt med puter og tepper og behandlingene hennes har hjulpet meg på bare 2 ganger.

Hun heter Gina og jobber på Drammen sportsklinikk. Hun har tatt kurs i behandling av gravide så hun har litt ekstra kompetanse innenfor det.
 
Jeg kan anbefale Ann-Kristin Jensen ved Bambusklinikken på Stabekk og Torleif Henning Monsen på Røa Kiropraktorklinikk.
 
Har du fått hjelp, Chachacha?

Velig lurt å søke hjelp tidlig. I forrige svangerskap hadde jeg svært store plager som varte lenge etter fødsel. Et ikke godt denne gangen heller, men får hjelp av kiropraktor, forsiktig bevegelse/trening og hvile...

Det er nok flere som kan noe om dette. Personlig kan jeg anbefale Kristin Myklebust ved Follo kiropraktorsenter. Hun er flink og faglig oppdatert på området.
Takk for svar. :love7
Ja, jeg har fått hjelp flere ganger nå hos naprapat. Funker veldig bra heldigvis :D
 
Back
Topp